Gå til innhold

Hvor lenge kan man måtte gå før man evt får hjelp til igangsetting?

Anbefalte innlegg

Tingen er den at jeg har gått nå i tre døgn med maserier (Ja, vet at dette er helt normalt, men når de setter i gang kommer de hvert 5-8 minutt og varer i 1-2 minutter) ikke alle er direkte vonde, men de som er det er helt forferdelige.. Da må de pustes gjennom osv.

Jeg har hatt mye kynnere gjennom hele svangerskapet, og Veldig mye andre plager. (Veldig veldig mye andre plager) 

Helsen min er skral etter dette, jeg sover nesten ikke, spiser nesten ikke, men føler jeg ikke blir hørt.

Var på ul nå på fredag, jada, stor baby, lang baby, ikke så stort hode, ikke feit, men stor, større enn gjennomsnittet.. bla bla.. Kom tilbake om en uke, så tar vi å sjekker modningen, og evt igangsetting da. 

Skal jeg gå en hel uke på dette viset da? 

I sta startet dette sirkuset mens jeg var i dusjen. nytter ikke ligge,sitte eller stå, det blir ikke mindre av det likevel :P

Anonymous poster hash: 628e4...70d

Fortsetter under...

Hmm.. Jeg er 38 uker + noen dager neste fredag, da skal sykehuset ta stilling til om de skal sette meg i gang. Dette på grunn av helsa mi, men synes det går tregt. :S

HI

Tviler på at de gjør noe før den tid, når man begynner å nærme seg termin vet jeg at de setter i gang i helt spesielle tilfeller. Forskjell fra sykehus til sykehus, men før uke 38 + tror jeg er kun ved svangserskapsforgiftning osv.

Annonse

Jeg hadde ganske likt som deg sist og ble satt igang 10 dager over termin. Så du får heller tenke at du er heldig hvis du blir satt igang om 1 uke allerede. Det skulle jeg gitt mye for. 

Anonymous poster hash: c7f6a...b82

Tingen er den at jeg har gått nå i tre døgn med maserier (Ja, vet at dette er helt normalt, men når de setter i gang kommer de hvert 5-8 minutt og varer i 1-2 minutter) ikke alle er direkte vonde, men de som er det er helt forferdelige.. Da må de pustes gjennom osv.

Jeg har hatt mye kynnere gjennom hele svangerskapet, og Veldig mye andre plager. (Veldig veldig mye andre plager) 

Helsen min er skral etter dette, jeg sover nesten ikke, spiser nesten ikke, men føler jeg ikke blir hørt.

Var på ul nå på fredag, jada, stor baby, lang baby, ikke så stort hode, ikke feit, men stor, større enn gjennomsnittet.. bla bla.. Kom tilbake om en uke, så tar vi å sjekker modningen, og evt igangsetting da. 

Skal jeg gå en hel uke på dette viset da? 

I sta startet dette sirkuset mens jeg var i dusjen. nytter ikke ligge,sitte eller stå, det blir ikke mindre av det likevel :P

Føler med deg. Det høres ikke godt ut. Jeg er nå 39+4 og har hatt lite vondter og er glad for det. De har vel tatt prøver av deg og sett at baby har det bra på ul og hvis alt det er ok så setter de nok helst ikke igang fødsel så tidlig som uke 38. De vil nok helst at fødsel starter av seg selv, men får du satt igang om en uke så er det bra hvis det ikke er noe fare for deg eller babyen.

Var det jeg og fryktet. At de plutselig skulle finne ut at de ikke skal sette meg i gang. Jeg har jo aller størst ønske om at fødselen skal starte av seg selv, men helst i går liksom :P

Litt kjedelig når man stortsett ikke kan bevege seg. Men det er nok mange som er i situasjoner lik min. Får nok bare vente å høre hva legen har ¨å si på fredagen.. 

Jo, babyen har det heldigvis bare bra. Noe stor, men navlestrengen ligger fint, det er god flyt i den så han fikk visst nok godt med næring. Baby er ikke feit, langt i fra, men forferdelig lang :P

Passelig med fostervann og hodet har allerede vært festet i snart fire uker. (tidlig til å være andre gangs) men ja.. Så jeg håper virkelig han finner ut at han har det travelt, helt plutselig :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...