Gå til innhold

Hva skal jeg som er liten og feit ha på meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til syden i sommer. Ser jo at jeg nok ikke burde reist dit, men mannen ville så gjerne.

Jeg er 167cm og ca 100 kg. Hva søren kan jeg kle meg i? Blir jo helt fortvilet når jeg ser hva som skrives her.

Har en piratbukse og noen t-skjorter. Det blir jo for lite når man skal være i syden i to uker. Kjoler/tunikaer kan jeg ikke bruke da baken er bred og det blir helt feil. Har bestillt bikini som har kommet, men har ikke lyst til å prøve den engang.

Jeg har aldri før brydd meg om hva andre mener om meg og str. Men nå får jeg rett og slett hetta.

Slanke meg? Prøver så godt jeg kan hele tiden. Men det funker ikke og i hvertfall ikke på tre uker.

Anonymous poster hash: 698e6...171

Fortsetter under...

Skrevet

Kle deg i akkurat hva du vil. Når du føler deg bra, så ser du bedre ut også.. Ikke la motepolitiet her inne skremme deg fra å ha en god ferie..

En av de vakreste jentene jeg kjenner veier sikkert også 100 kg, hun kler seg i det hun trives i, og hun stråler! Nettopp fått seg en flott ny kjæreste også..

Ikke la noen bølle deg til å føle deg uvel med deg selv!!

Anonymous poster hash: ca261...4b6
Skrevet

Jeg vet akkurat hvordan du her det....jeg var 163 og veide 100 kg.

Jeg brukte faktisk mye tights ( gud forby), og singlet. I "syden" finnes alle slags mennesker, ikke bry deg, kle deg slik du syntes er komfortabelt. Du må hvertfall ikke høre på hva du leser her inne....er ganske sikker på at det for det meste folk som sitter å har det gøy med å kverulere og diskutere.

Jeg veier nå 86 etter gastric sleeve i mail.

Lykke til og god sommer

Anonymous poster hash: 2ca68...926

Skrevet

Jeg bruker ikke bikini, men heldrakt som jeg velger veldig nøye, evt. 2-delt med høy truse og singlet topp. Har aldri likt bikini uansett størrelse, da jeg liker å være i bevegelse og ikke vil stresse med hvor mye jeg viser av hva (hatt uheldige episoder på vannski i ungdommen).

Ellers bruker jeg behagelige bukser i bomull eller lin, helst ankelkorte (7/8), bomullsbluser og t-skjorter og løse kjoler jeg kan ha over badedrakten. Var på Mauritius nylig og hadde med meg 4 kjoler til dagtid som passet godt over badedrakten,2 par bukser og 1-2 finere kjoler for kvelden. Pluss 1 dongeribukse med langermet topp til flyturen. Jeg kjøper en del klær på La Redoute, finner at snittet lasser høyden mine veldig bra.

Jeg er 1,63 og 90 kg, trener mye vekter og har lite mage og pupper ift vekten men har stoooooor rumpe og digre lår (tidligere alpinist, de har alltid vært store). Jeg tenker sånn at livet er kjip nok når man ikke er vakker ihht dagens standard, jeg skal ikke stoppe meg selv fra å kose meg i solen fordi jeg ser ut som jeg ser ut. De andre får bare la være å se på. Hadde det kjempe gøy, trente hver dag, badet, var på lange kayakturer og nøt den gode maten.

God tur, og kos deg!

Anonymous poster hash: cb8d9...32b

Annonse

Skrevet

En kollega av meg er temmelig overvektig, men hun har en kroppsselvtillit uten like (ihvertfall ser det slik ut). Jeg er litt lubben/overvektig men har et miserabelt kroppsbilde.

Jeg kan garantere deg at hun ser utrolig mye mer lekker ut enn meg, uansett hva hun har på seg (og hva jeg har på meg). Gi f. i kroppen din på ferie, så er det absolutt ingen som tenker over hvordan din kropp ser ut! Selvbilde er alt. :-)

Og i sommersola er de aller aller fleste så innmari opptatt av egne valker at de ikke ser at de fleste andre har flere valker. :-)

Anonymous poster hash: e7e97...e7b

Skrevet

Kle deg i det DU føler deg komfertabel i!! Drit i hva røyene her inne skriver. Kjøp noe smart som skjuler det du vil skal skjule, eller fremheve det du liker ved deg selv: :) Og en ting som jeg legger merke til her nede i syden nå, er at mange store damer bruker feil bikini ved tunge bryster.

Finn deg en bikini med push og støtte slik at "jentene" kommer opp og frem :D Og dermed skjuler du feks magen litt. Jepp..... har gjort det selv i mange år og gjør det ennå .

Skrevet

Kle deg i akkurat det du vil!!!!

For min del, har jeg ikke hatt på meg bikini på mange år. Bruker enten hel badedrakt, eller sånn todelt med boxer-nederdel, og singlet overdel.

Anonymous poster hash: 57467...657
Skrevet

Kan svare for meg selv, er like høy, men litt tyngre. Jeg bruker her 1 kort (halt ned på lårene) treningstights el 3/4 tights med ei t-skjorte over. Ikke oversized, men stor nok til å dekke baken og at den ikke strammer over kroppen. Har bikini, bruker den ikke mye, men buksa er som en boksershorts og bikinioverdelen holder puppene "innafor". På verandaen nå har jeg kort tight shorts og en oversized skjorte, men går helst ikke ut i dette, føler det gjør meg enda større...

Anonymous poster hash: 66c72...a16

Skrevet

Jeg er 159 og 76 kg... ganske liten og rund selv. Var nettop i syden og jeg gikk i skjørt som ikkr var tettsittende som gikk ca midt på låret. Ta en litt vid tskjorte eller topp og stapp den nedi skjørtet å dra litt opp igjen.. hvis du skjønner.. (det blir litt løst som hengerover skørtet). Ellers kan du vel ha jjkjole kjære deg. Du er sikkert kjempe søt. Kjøp en tankini? Evt en stranskjole p ha utenpå når du reiser deg og skal gå v bassenget / stranden. Piratbokse får deg til å se tykkere ut ( du deler bena i to). Ha heller en litt vid shorts som går ca halve låret... og en topp eller tskjorte som går litt ned på rompa... topper over rompa for baken til å se større ut.. synes JEG

Anonymous poster hash: 9093c...2d7

Skrevet

Var ikke super begeistret for buksen for man ser fort større i posete klær, men tightsen kan være fin, og jeg liker de første 2 toppene. Tankinien er veldig fin, hvis bh-en i toppen er bra vil den passe fint.

Anonymous poster hash: cb8d9...32b

Annonse

Skrevet

http://m.asos.com/mt/www.asos.com/women/curve-plus-size/cat/pgecategory.aspx?cid=9577&via=top&pgeSize=50&un_jtt_redirect

Asos har mye fint, og bikini"problemet" fikser du med en flott kaftan/kimono / tunika over. Og du, jo mer du fokuserer på at du ikke føler deg vel, jo dårligere blir ferien. Oppdaget selv at mammakroppen kommer i alle fasonger da jeg var i syden i vår, da jeg innså dette klarte jeg å nyte ferien. Jeg hadde gått ned fra 86 til 66 og i år var ekstra hud på magen min store hang-up, men vet du, det var befriende å se alle de ulike kroppene, og dessuten er de fleste opptatt med sitt, og ser lite på andre :-) kos deg og nyt ferien :-) du sier du ikke kommer veldig langt med slanking på 3 uker, jeg lover deg du kommer lengre enn du tror, og det kommer til å gjøre en stor endring i selvfølelsen, så hvis du tør ta sjansen, tror jeg du kommer til å imponere deg selv :-) uansett, god ferie, det er garantert velfortjent! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...