Gå til innhold

Æsj, klarer ikke bestemme meg. Sand eller kalk på veggen, eller kanskje noe lysere.. Eller mørkere som kalkgrå er jo også fint.. Sukk.

Anbefalte innlegg

Vanskelig å velge, og jeg orker ikke å "feile" helt og måtte male opp igjen heller. Liker å ha det lyst rundt meg og er lei av de gulaktige veggene jeg har i dag..

Anonymous poster hash: fbff0...e15

Fortsetter under...

Sand er fantastisk fin. Har den i stua og er superfornøyd. Tror det er en farge jeg ikke klarer å bli lei av.

Når jeg ser på dem så heller jeg også litt mot sand, da den ser mye varmere ut enn kalk. Har sett på hvit lin også, men tror sand er den jeg liker best. Eneste spørsmålet er.., ser fargen sand gul ut på større flater? Har gulaktige vegger i dag i fargen dun eller lignende, og er litt lei av det gule.

HI

For det første ville jeg kjøpt små prøvebokser med maling og testet direkte på veggen. Farger endrer seg utrolig i ulike rom og lysettinger, så er vanskelig å vite hvordan den vil se ut på veggen hos deg basert på en liten prøve. Jeg elsker fargen kalk, men vi kjøpte en liten prøve på den og malte på veggen i det aktuelle rommet, og den så nesten rosa ut. Hadde den i et rom der vi bodde før, og da så den helt annerledes ut. Sand er fin, hadde den på soverom før. Min favoritt er Refleksjon, som er lyslysgrå uten gulskjær. Mitt råd er altså; prøv direkte på veggen! Lykke til :)

Anonymous poster hash: 7a3c3...76a

Annonse

Hmm.. Refleksjon er jo også veldig fin :). Først skal jeg male det gule nikotintaket her helt hvitt, og skal ha hvite lister osv. Bare litt redd refleksjon blir litt kjedelig og lys? Men på den annen side. Jeg har akkurat kjøpt meg nye stuegardiner. Disse går i en grålig/beige tone med litt mørkere mønster i. Velger ikke farge ut fra gardinene. Men vil kanskje tro at refleksjon som er veldig lys og nøytral er den fargen som vil passe best til disse gardinene, de andre fargene kan i verste fall kræsje.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...