Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #2 Skrevet 28. juni 2014 Ved åpent brudd tenker du? Ikke nødvendigvis så lenge bruddstedet holdes i ro. Anonymous poster hash: 72842...a12
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #3 Skrevet 28. juni 2014 Kommer helt an på bruddet det, de kommer i mange ulike varianter, alt fra ukompliserte brudd hvor knoklene ikke har gått fra hverandre, til åpne brudd og knusningsbrudd. I tillegg vil det være individuelt hvordan man reagerer på smerte. Så det kan være alt fra "greit" vondt, til ille vondt, til j.... vondt, til uutholdelige smerter... alt etter som hvordan bruddet er. Anonymous poster hash: 96c69...e5b
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #4 Skrevet 28. juni 2014 Slutt å heng deg for mye oppi vektersaken i Oslo Anonymous poster hash: c3ef2...d39
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #5 Skrevet 28. juni 2014 Slutt å heng deg for mye oppi vektersaken i Oslo Anonymous poster hash: c3ef2...d39 ? Anonymous poster hash: 96c69...e5b
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #6 Skrevet 28. juni 2014 Slutt å heng deg for mye oppi vektersaken i Oslo Anonymous poster hash: c3ef2...d39 ? Anonymous poster hash: 96c69...e5b Ja, regner med du tenker på han utlendingen som ikke hadde bilett på toget, og som ble lagt i bakken av vektere Anonymous poster hash: c3ef2...d39
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #7 Skrevet 28. juni 2014 Har brukket både tå, finger, arm og bein... Fingeren merket jeg nesten ikke ble brukket, kjente bare at noe ikke var som det skulle etter jeg skle på isen. Måtte operere, men merket fint lite både før og etter. Foten var ålreit vond, fikk en liten tåre i øyekroken og noen minutter med rolig og dyp pusting før det gikk seg til. Måtte ha operasjon her også. Godt var det absolutt ikke og vondt hadde jeg, men ikke slik at jeg trengte smertestillende. Sykla forresten i et tre Armen gjorde jævlig vondt! Datt i fjellet og satt armen fast mellom noen steiner. Måtte operere, og hadde vondt i noen dager. Men det gikk seg også til etterhvert. Tåa var ikke så vond heller, snoflet i ei trapp. Var også litt pusting før det gikk over, men ikke noe store smerter. Smerten er forskjellig utifra typer brudd, og hvor store. Anonymous poster hash: 81090...9af
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #8 Skrevet 28. juni 2014 ? Anonymous poster hash: 96c69...e5b Ja, regner med du tenker på han utlendingen som ikke hadde bilett på toget, og som ble lagt i bakken av vektere Anonymous poster hash: c3ef2...d39 Jeg var ikke HI. Har ikke hørt om saken du refererer til. Jeg tenkte at HI lurte på dette pga 4-åringen som måtte vente fem timer på akuttmottaket med armbrudd. Anonymous poster hash: 96c69...e5b
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #9 Skrevet 29. juni 2014 Slutt å heng deg for mye oppi vektersaken i Oslo Anonymous poster hash: c3ef2...d39 ? Anonymous poster hash: 96c69...e5b Ja, regner med du tenker på han utlendingen som ikke hadde bilett på toget, og som ble lagt i bakken av vektere Anonymous poster hash: c3ef2...d39 Aner ikke hva du prater om! Jeg tenkte generelt om brudd! HI Anonymous poster hash: 8c81b...a10
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #10 Skrevet 29. juni 2014 Har hatt to stabile brudd og de er ikke så ille de første timene. Det begynner å dunke noe voldsomt etterhvert så godt med smertestillende etter 10-12 timer. Ustabilt brudd er et helvete. Da gråt jeg litt kan du si. Måtte opereres og få skruer. Anonymous poster hash: 4ea9b...d22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå