famo89 Skrevet 28. juni 2014 #1 Del Skrevet 28. juni 2014 I april var mensen forsinka og ein positiv test blei tatt den 10. Etterkvart som dagane gjekk og kvalmen og andre tegn dukka opp blei både eg og samboaren meir og meir lykkelig over det me hadde i vente. 2 mai skulle me inn å snakke med jordmor og til tidlig ul. Det tok ikkje lang tid før me såg på jordmor at noko var gale. Det såg ut til å vere ein tom fostersekk, men jordmor ville ha oss inn igjen 7 mai for å vere sikker. 7 mai kom og MA blei bekrefta. Blei lagt inn til utskraping, men måtte ligge å venta i over 1 døgn før det var ledig operasjonssal. Noko som var ein av dei verste døgna i mitt liv. Vekene gjekk og fekk beskjed 5 veker etterpå at det ikkje var noken infeksjon og at det var berre til å prøve igjen. Fekk mensen igjen 15 juni, og hadde siste blødning 20. Ifølge tidligare sykluser og ein app eg har på tlf så skulle EL vere i dag 28. Eg har dei tre siste dagane hatt blødningar. Har hatt litt spotting ved EL før, men no er det reint blod og har vert så pass mykje at eg har måtta brukt truseinnlegg. Men virkar som blødninga er mest på dagen og avtar mot kvelden. Noken som har erfaring med dette? Pleier blødning ved EL å vare så lenge og ver så mykje? Håpar på svar Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144152013-bl%C3%B8dning-ved-el/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå