Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #1 Del Skrevet 28. juni 2014 Når var dere oppebi full porsjon? Og hvor mye melk drikker de til grøten? La deres baby mye på seg når dere begynte med grøt? Lille snuppa her har gått opp 360 gram på 9 dager etter vi begynte med grøt, det er jo ganske mye når ho er 4 mnd. Vil ho fortsette å legge på seg så mye eller er det bare i begynnelsen? Ho trengte jo egentlig ikke den ekstra næringen (vekten var fin) men hs sa at vi skulle begynne med grøt likevel. Anonymous poster hash: fce89...3e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #2 Del Skrevet 28. juni 2014 Jeg begynte med grøt når datteren min ble 4 mnd, og det er 1 mnd siden. Først begynte vi med litt smaksprøver. Ca 5 ts. Men merket at hun hadde behov for mer fast føde enn melk, så tok en uke så begynte vi med en hel porsjon. Erstatter bare ett melkemåltid om dagen, kanskje to. Men gir aldri noe melk i tillegg rett etter hun har fått grøt. Er nok vanlig at de legger på seg mer når de får grøt. Det gjorde datteren min også, husker ikke hvor mye. Men hun trengte den ekstra næringen da, ifølge HS. Hvor mye gir du da? Og gir du melk rett etter grøten? Anonymous poster hash: 063da...2ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #3 Del Skrevet 29. juni 2014 Jeg begynte med grøt når datteren min ble 4 mnd, og det er 1 mnd siden. Først begynte vi med litt smaksprøver. Ca 5 ts. Men merket at hun hadde behov for mer fast føde enn melk, så tok en uke så begynte vi med en hel porsjon. Erstatter bare ett melkemåltid om dagen, kanskje to. Men gir aldri noe melk i tillegg rett etter hun har fått grøt. Er nok vanlig at de legger på seg mer når de får grøt. Det gjorde datteren min også, husker ikke hvor mye. Men hun trengte den ekstra næringen da, ifølge HS. Hvor mye gir du da? Og gir du melk rett etter grøten? Anonymous poster hash: 063da...2ed Hun får litt over halv porsjon på kvelden. Får melk nesten rett etterpå ja. Anonymous poster hash: fce89...3e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilith Skrevet 30. juni 2014 #4 Del Skrevet 30. juni 2014 Gikk opp til fullporsjon etter 1 uke vi. Han elsket grøt. Etter ca 14 dager til spiste han grøt både morgen og kveld. Får ikke melk til grøt. Kun vann. På kvelden får han melk ca 45 min etter grøt, rett før han legger seg som kos han har 3-4 melkeflasker om dagen med varierende menge. Er blitt 6 mnd nå. La på seg nesten 1 kg første måneden med grøt.. Så har det stabilisert seg til jevn, vanlig vektoppgang igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 30. juni 2014 #5 Del Skrevet 30. juni 2014 Vi økte med 1 ss daglig, så var også oppi full posjon etter en uke. Han var lynings da det var tomt de første dagene :-). Eldstemann tok det betydelig lengre tid med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå