Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #1 Skrevet 27. juni 2014 Jeg er veldig lav og har da også et lite hode. Finner ikke briller som passer meg, og lurer på hvor dere andre finner de? Frykter jeg må kjøpe barnebriller.. Anonymous poster hash: 5bbc9...042
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #2 Skrevet 27. juni 2014 Jeg er også lav, har smalt ansikt og lite hode. Var også redd for å måtte ty til barnebriller, som jeg måtte da jeg var 17 år. Gikk rett til optiker og ba henne finne noe som passet ansiktet mitt, og det gjorde hun. Puttet 5-6 briller i et boks, og ba meg bli vant med dem noen dager. Jeg endte opp med den brillen optikeren nesten måtte tvinge med meg, for jeg trodde overhode ikke at jeg kledde den. Venner og familie var kritikere, og jeg gikk sakte forbi speil og vindu bare for å bli vant med å se meg med den type briller. Fant da ut at jeg bare måtte vende meg til brillen. Endte opp med noen Carrera-briller som er typiske nerdebriller/hipsterbriller. Nå elsker jeg dem, og har fått flere kommentarer på at jeg er en som faktisk kler briller. Hvem hadde trodd? Prøv, og bli vant med dem! Anonymous poster hash: 0f78b...68e
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #3 Skrevet 27. juni 2014 Marc by Marc Jacobs har noen fine, også chanell og også flere av de mer nordiske merkene, som f.eks fleye har små briller. Anonymous poster hash: 8defd...e11
trekkoppfugl Skrevet 28. juni 2014 #4 Skrevet 28. juni 2014 Jeg har innsett at i stedet for å finne noen som passer, kan jeg heller kjøre på med overdrevne nerdebriller. Synes jeg ser kul ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå