Gå til innhold

Leos lekeland bursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

3-åringen er bedt dit imorgen, kan vi ta med 5-åringen og la hun leke rundt der. Det er vel ikke sånn at de strenger hele leos pga bursdag?

Og tips til hva en gutt på snart 4 ønsker seg? Har bare jenter selv :)

Anonymous poster hash: 0b258...db3

Skrevet

Kan selvsagt ha med 5-åringen, de fleste pleier faktisk å ha med søsken når det er helg :) Lego har gjerne vært en slager i guttebursdagene vi har vært i.

Skrevet

Kan selvfølgelig ta med andre barn enn gjesten, men må jo da betale for storesøster - inngang og annet hun evt skal ha.

Anonymous poster hash: 822c7...fba

Skrevet

Har ikke hatt bursdag/vært med på bursdag der selv, men har hørt at det fungerer sånn at de leier et rom i en time sånn at de som er innvitert i bursdagen er der. Så kan jo du med søsken betale dere inn på vanlig vis og være i resten av lokalet sånn at treåringen er med dere når bursdagen er over? Men de bursdagsrommene har pr barn, så hvis ikke femåringen er innvitert, kan dere sitte utenfor i 2 etg. Der er det egne bord for andre gjester enn de som er på bursdag. De som er på bursdag har et eget rom (i 2 etg med forskjellige tema). 

Skriv hvordan det gikk? Er nysgjerrig hva du synes om Leos som bursdagsted. Vi har bare vært der alene med barna, og det var veldig gøy. 

Anonymous poster hash: bb9d0...a6a
Skrevet

Ja vi går med storesøster og baby så er der mens 3-åringen er i bursdag da:)

Skal skrive hva jeg synes etterpå:)

Skrevet

Det går helt fint. Men vet at min 5-åring ville blitt kjempeskuffet over å ikke få være med på bursdagsrommet, så jeg ville ikke vært der med søsken under en bursdag.

Anonymous poster hash: 67065...627
Skrevet

Jeg hadde ikke tatt med andre søsken når ene skal i bursdag. Virker rart.

Bedre at dere som familie drar dit en annen gang.

Anonymous poster hash: a05df...a68
Skrevet

Eldste min har vært i bursdag der flere ganger, og elsker det!

Vi tar aldri med søsken når vi drar dit pga bursdagsfeiring. Grunnen til dette er fordi jeg tenker at de ikke alltid trenger å gjøre de samme tingene, og en invitasjon til bursdag gjelder kun det barnet som er bedt.

Skrevet

Blir også automatisk et press på bursdagsbarnets foreldre om å inkludere dere i bursdagsrommet osv, og der er det gjerne fullt fra før av.

Skrevet

Åå okei. Men går det ikke greit at pappen er med storesøster og baby, mens jeg føler 3-åringen inn på bursdagen?

Vil ikke at noen skal føle seg presset da.

Skrevet

Åå okei. Men går det ikke greit at pappen er med storesøster og baby, mens jeg føler 3-åringen inn på bursdagen?

Vil ikke at noen skal føle seg presset da. Anonymous poster hash: 0b258...db3

Jeg synes det hørtes ut som en god plan. Da blir det ikke noe "press" på de som arrangerer bursdagen. Etterpå leker jo alle og da er det ingen problem med søsken.

Når guttungen hadde bursdag var det flere som gjorde det på den måten. Hadde med storesøsken som var ute og lekte med ene foreldren mens spisingen pågikk.

Skrevet

De lekeland-bursdagene vi har vært i har ikke vært egnet for søsken. Først felles lek i lekelandet, før ungene høyt og tydelig blir ropt inn på bursdagsrommet. Spise, ut igjen å leke. Ropt inn igjen for å spise is, leke igjen osv. Tror storesøster vil føle seg veldig utenfor, spesielt om det er få barn ellers på lekelandet.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...