Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #1 Skrevet 27. juni 2014 Er fryktelig deprimert og vil gjerne prøve å snu tankerekken min og fokusere på de positive tingene som jeg eg egentlig vet finnes der.... Anonymous poster hash: 66369...a2a
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #2 Skrevet 27. juni 2014 Er nok ikke helt dette du tenker på, men jeg er stor fan av boka som heter "Helvetesuka". Boka handler mye om å være det beste du kan være, og å gi alt i alle situasjoner. Ikke minst omtaler den dette med å holde fokus. Jeg har fått mye ut av den, og generelt blitt en mye mer effektiv person. Anonymous poster hash: 1f47f...0ce
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #3 Skrevet 27. juni 2014 Jeg begynte faktisk og lese "bli best" eller noe i fjor sommer ( lurer på om helvetesuka kan være oppfølgeren til den?). Jeg la den dessvere vekk når jeg reiste hjem fra hytta og glemte den ut igjen :-( Muligens jeg bør starte med den igjen i første omgang... tusen hjertelig takk fr tipset :-) hi Anonymous poster hash: 66369...a2a
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #4 Skrevet 27. juni 2014 Har fått god hjelp av "Mindfulness - en vei ut av depresjon og nedstemthet" av bl.å Jon Kabat-Zinn. Han er guru innen mindfullness. Jeg har lest den/brukt den for angstptoblematikk og lettere depresjon, men har også hele tiden Hart et veldig rasjonelt forhold til problemene mine. Mulig innstillingen min har hatt innvirkning på hvor godt boken har hjulpet meg, pluss at jeg også går i samtaleterapi hos psyk.sykepleier... Anonymous poster hash: 0edc3...903
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #5 Skrevet 27. juni 2014 - Bøker av Ingvard Wilhelmsen - Bøker av Brené Brown - "Opp igjen" av Petter Wallace Gikk på den berømte veggen pga jobb for en tid tilbake og hadde stor glede av bøkene over som en drahjelp! Fungerte for meg, sammen med trening, kosthold, søvn og samtaler. Masse lykke til Anonymous poster hash: 6ea9d...d8c
Julie (: Skrevet 27. juni 2014 #6 Skrevet 27. juni 2014 Har fått god hjelp av "Mindfulness - en vei ut av depresjon og nedstemthet" av bl.å Jon Kabat-Zinn. Han er guru innen mindfullness. Jeg har lest den/brukt den for angstptoblematikk og lettere depresjon, men har også hele tiden Hart et veldig rasjonelt forhold til problemene mine. Mulig innstillingen min har hatt innvirkning på hvor godt boken har hjulpet meg, pluss at jeg også går i samtaleterapi hos psyk.sykepleier... Anonymous poster hash: 0edc3...903 Denne boka har mannen min også fått god hjelp av. Han sliter med angst. Ellers vil jeg anbefale "Mindfullness for foreldre" av Heidi Andersen og Anna-Maria Stavberg. av.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #7 Skrevet 27. juni 2014 Dytter litt for deg, jeg er også interessert! Anonymous poster hash: 73155...9f2
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #8 Skrevet 27. juni 2014 les boken "Magien" - den endret hele mitt liv! Anonymous poster hash: efe66...938
Lille krøll Skrevet 27. juni 2014 #9 Skrevet 27. juni 2014 Begge bøkene til Erik Bertrand larssen "bli best med mental trening" og "helvetesuken" er veldig bra. De skal lage en serie om hvordan bruke dette i ditt daglige liv på TV3 men vet ikke når den starter.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #10 Skrevet 27. juni 2014 Tusen takk for svar :-) Den mindfullnes for foreldre virket interesant! Har veldig dårlig samvittighet for barna og føler min deprisjon fører til at jeg ikke klarer å glede meg over de små øyeblikkene sammen med barna, som virkelig betyr noe. Føler meg konstant stresset , frustrert, sint og sur :-( Og tar meg ikke tid til barna, slik jeg ønsker :-( Den dårlige samvittigheten fører igjen til økt deprisjon , altså en evig ond sirkel. Vil derfor prøve å bli kvitt noe av stresset og fokusere på de " rette" tingene Har ikke angst, men går til psykolog jevnlig pga deprisjon ogselvmords forsøk :-( hi Anonymous poster hash: 66369...a2a
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #11 Skrevet 27. juni 2014 les boken "Magien" - den endret hele mitt liv! Anonymous poster hash: efe66...938 jeg googlet magien, er den skrevet av Rhonda Byrne ? Kan du forklare nærmere hvordan den er og hvordan den forandret livet ditt? Hi Anonymous poster hash: 66369...a2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå