Gå til innhold

Bilring på magen...

Anbefalte innlegg

Jeg veide litt mer enn jeg burde før jeg ble gravid, og hadde dessverre en sånn mindre lekker bilring på magen -altså at den øverste delen som er over bukselinningen var større enn nedre del av magen... :blush: Er nå i uke 20, har klart å unngå å gå opp i vekt så langt, og magen har begynt å vokse litt -men fremdeles en ganske tydelig bilring... Håper så veldig at det jevner seg ut etterhvert og at det blir en rund og fin mage jeg ikke skammer meg over!

Noen som har vært i samme situasjon som vil dele om dere fikk fin og rund gravidmage etterhvert, og sånn ca når det skjedde?

Anonymous poster hash: 2c6d7...33a
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144151613-bilring-p%C3%A5-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn mage hadde jeg i mine tre første svangerskap :) Men den runde gravidmagen kom mer og mer fra uke 25 og utover . Jeg så aldri fin ut uten klær da jeg hadde et "heng" under magen som fortsatt hang selv om jeg var høygravid men med mammaklær og stram genser så det riktig så bra ut :)

Denne gangen er jeg mer spent da jeg har gått ned masse i vekt samt hatt bukplastikk . Ser allerede nå i uke 15 at jeg får sånn gravidmage du nevner ganske fort.

Men jeg er sikker på at med riktig bukse og noen få uker til kommer magen din til å bli kjempefin :) 

Tusen takk for svar! :) Godt å høre at den forhåpentligvis blir rund og fin etterhvert!

Håper du blir fornøyd med magen din etterhvert som den vokser også. Er jo veldig gøy å være stolt over magen når man er sprekkstolt og spent på den lille krabaten som befinner seg inni der :wink:

Anonymous poster hash: 2c6d7...33a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...