Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #51 Del Skrevet 27. juni 2014 Vi er 20 og 22. Jeg tjener 300.000 og mannen 630.000. Jeg ønsker meg høyere lønn, men må vel ta utdanning da. Anonymous poster hash: 96551...c69 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144151547-hvor-mye-tjener-dere/page/3/#findComment-146476598 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vicky Pollard Skrevet 27. juni 2014 #52 Del Skrevet 27. juni 2014 Tjener rett under 800.000 + bonus. Har også en rekke goder og meget gode pensjon og forsikringsordninger som er verdt tilsammen over 100.000. Jeg er ikke så fornøyd med grunnlønnen, men skal ikke klage. Har en jobb uten særlig ansvar og en meget fleksibel arbeidsgiver med tanke på barns sykdom, foreldrearrangementer i barnehagen og hva det ellers skulle være og det betyr mye i den fasen vi er i nå. Trenger heller ikke reise i særlig grad og det er viktig for å få det til å gå rundt hjemme. Anonymous poster hash: 24ab1...4ee Ikke så fornøyd med grunnlønnen? Hva jobber du som da? Privatpraktiserende hjertekirurgi med fordypning? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144151547-hvor-mye-tjener-dere/page/3/#findComment-146476612 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #53 Del Skrevet 27. juni 2014 Tjener rett under 800.000 + bonus. Har også en rekke goder og meget gode pensjon og forsikringsordninger som er verdt tilsammen over 100.000. Jeg er ikke så fornøyd med grunnlønnen, men skal ikke klage. Har en jobb uten særlig ansvar og en meget fleksibel arbeidsgiver med tanke på barns sykdom, foreldrearrangementer i barnehagen og hva det ellers skulle være og det betyr mye i den fasen vi er i nå. Trenger heller ikke reise i særlig grad og det er viktig for å få det til å gå rundt hjemme.Anonymous poster hash: 24ab1...4ee Ikke så fornøyd med grunnlønnen? Hva jobber du som da? Privatpraktiserende hjertekirurgi med fordypning? Den var ny! Privatpraktiserende hjertekirurg med fordypning? Hva betyr det? Hjertekirurger jobber ikke som privatpraktiserende, men iblant på privateide sykehus. Ytterligere har de mer utdanning enn bare fordypning. Vi snakker her om en spesialisering som tar mellom 12-15 år, og gjerne 20 år før de kan kalle seg gode og erfarne i faget. Anonymous poster hash: a7b18...488 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144151547-hvor-mye-tjener-dere/page/3/#findComment-146476634 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 27. juni 2014 #54 Del Skrevet 27. juni 2014 560.000 i grunnlønn, jobber som lege. 6 års ansiennitet. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144151547-hvor-mye-tjener-dere/page/3/#findComment-146476637 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillehi Skrevet 27. juni 2014 #55 Del Skrevet 27. juni 2014 Ca 150.000 i året. UførEr det etter skatt? Minstepensjonen for uføretrygdede er jo 176.000 cirka og 35000 i forsørgertillegg for barn. I tillegg kommer vel dobbel barnetrygd for deg som er alene? Kan du søke bostøtte slik at du får det litt mer romslig?Anonymous poster hash: 2f178...e94 Det er før skatt. Får ikke noe særlig i forsørgertillegg pga på papiret har vi delt omsorg. Mye rot og ting jeg har stresset med i mange år. Orker ikke ta det her. Har ikke hatt noen inntekt i løpet av livet, og får ikke ung ufør. Derfor veldig lavt grunnlag. Men prøver å få det økt. Ikke så lett å sloss mot NAVSå trasig Skal ikke behøve å være slik i Norge i dag. Med den lave inntekten har du krav på fri rettshjelp, det hadde jeg benyttet meg av. Var i sak mot NAV for en del år tilbake, og vant før vi en gang kom i gang. Håper det ordner seg, lykke til Anonymous poster hash: 2f178...e94 Takk😃 Du har minstepensjon du da. Hvor mange barn har du? Har du søkt om revurdering bidrag? Det der hørtes utrolig trasig ut. Søkt om supplerende sosialhjelp? Husk at du må søke om tilskudd til ferie for deg og barna. Kanskje du bør oppsøke nav- kontoret og se om du har andre rettigheter? Dette hørtes skralt ut. Hvor mye er reelt samvær? Barnefar inntekt i dag?[/quote Ett barn, snart 14 år. Har søkt både på det ene og det andre, men siden vi har delt omsorg, 50/50 på papiret, så får jeg ingenting. Far er også trygdet, så ingen av oss får bidrag. Hun er svært sjelden hos far pga div ting, men jeg får ikke endret avtalen når han ikke skriver under. Har vurdert å skaffe juridisk hjelp, men jeg er ikke så sterk så jeg vet faktisk ikke om jeg orker den kampen! Når hun var mindre fungerte det med 50/50, men er de siste årene ting har skåret seg totalt mellom de to. Er mye vondt der som jeg ikke skal plage dere med😃 god sommer til deg, og takk for svar💕 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144151547-hvor-mye-tjener-dere/page/3/#findComment-146476814 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vicky Pollard Skrevet 27. juni 2014 #56 Del Skrevet 27. juni 2014 Tjener rett under 800.000 + bonus. Har også en rekke goder og meget gode pensjon og forsikringsordninger som er verdt tilsammen over 100.000. Jeg er ikke så fornøyd med grunnlønnen, men skal ikke klage. Har en jobb uten særlig ansvar og en meget fleksibel arbeidsgiver med tanke på barns sykdom, foreldrearrangementer i barnehagen og hva det ellers skulle være og det betyr mye i den fasen vi er i nå. Trenger heller ikke reise i særlig grad og det er viktig for å få det til å gå rundt hjemme.Anonymous poster hash: 24ab1...4ee Ikke så fornøyd med grunnlønnen? Hva jobber du som da? Privatpraktiserende hjertekirurgi med fordypning?Den var ny! Privatpraktiserende hjertekirurg med fordypning? Hva betyr det? Hjertekirurger jobber ikke som privatpraktiserende, men iblant på privateide sykehus. Ytterligere har de mer utdanning enn bare fordypning. Vi snakker her om en spesialisering som tar mellom 12-15 år, og gjerne 20 år før de kan kalle seg gode og erfarne i faget. Anonymous poster hash: a7b18...488 Ooooog ingen skjønte ironien.... Jaja. .. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144151547-hvor-mye-tjener-dere/page/3/#findComment-146476821 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vicky Pollard Skrevet 27. juni 2014 #57 Del Skrevet 27. juni 2014 Ca 150.000 i året. UførEr det etter skatt? Minstepensjonen for uføretrygdede er jo 176.000 cirka og 35000 i forsørgertillegg for barn. I tillegg kommer vel dobbel barnetrygd for deg som er alene? Kan du søke bostøtte slik at du får det litt mer romslig?Anonymous poster hash: 2f178...e94 Det er før skatt. Får ikke noe særlig i forsørgertillegg pga på papiret har vi delt omsorg. Mye rot og ting jeg har stresset med i mange år. Orker ikke ta det her. Har ikke hatt noen inntekt i løpet av livet, og får ikke ung ufør. Derfor veldig lavt grunnlag. Men prøver å få det økt. Ikke så lett å sloss mot NAVSå trasig Skal ikke behøve å være slik i Norge i dag. Med den lave inntekten har du krav på fri rettshjelp, det hadde jeg benyttet meg av. Var i sak mot NAV for en del år tilbake, og vant før vi en gang kom i gang. Håper det ordner seg, lykke til Anonymous poster hash: 2f178...e94 Takk😃 Du har minstepensjon du da. Hvor mange barn har du? Har du søkt om revurdering bidrag? Det der hørtes utrolig trasig ut. Søkt om supplerende sosialhjelp? Husk at du må søke om tilskudd til ferie for deg og barna. Kanskje du bør oppsøke nav- kontoret og se om du har andre rettigheter? Dette hørtes skralt ut. Hvor mye er reelt samvær? Barnefar inntekt i dag?[/quote Ett barn, snart 14 år. Har søkt både på det ene og det andre, men siden vi har delt omsorg, 50/50 på papiret, så får jeg ingenting. Far er også trygdet, så ingen av oss får bidrag. Hun er svært sjelden hos far pga div ting, men jeg får ikke endret avtalen når han ikke skriver under. Har vurdert å skaffe juridisk hjelp, men jeg er ikke så sterk så jeg vet faktisk ikke om jeg orker den kampen! Når hun var mindre fungerte det med 50/50, men er de siste årene ting har skåret seg totalt mellom de to. Er mye vondt der som jeg ikke skal plage dere med😃 god sommer til deg, og takk for svar💕 Du plager vel ingen! Barnet er vel så stort nå at h*N kan bli med deg og fortelle hvordan det er? Klem til deg i allefall 💚 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144151547-hvor-mye-tjener-dere/page/3/#findComment-146476834 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillehi Skrevet 27. juni 2014 #58 Del Skrevet 27. juni 2014 Ca 150.000 i året. UførEr det etter skatt? Minstepensjonen for uføretrygdede er jo 176.000 cirka og 35000 i forsørgertillegg for barn. I tillegg kommer vel dobbel barnetrygd for deg som er alene? Kan du søke bostøtte slik at du får det litt mer romslig?Anonymous poster hash: 2f178...e94 Det er før skatt. Får ikke noe særlig i forsørgertillegg pga på papiret har vi delt omsorg. Mye rot og ting jeg har stresset med i mange år. Orker ikke ta det her. Har ikke hatt noen inntekt i løpet av livet, og får ikke ung ufør. Derfor veldig lavt grunnlag. Men prøver å få det økt. Ikke så lett å sloss mot NAVSå trasig Skal ikke behøve å være slik i Norge i dag. Med den lave inntekten har du krav på fri rettshjelp, det hadde jeg benyttet meg av. Var i sak mot NAV for en del år tilbake, og vant før vi en gang kom i gang. Håper det ordner seg, lykke til Anonymous poster hash: 2f178...e94 Takk😃 Du har minstepensjon du da. Hvor mange barn har du? Har du søkt om revurdering bidrag? Det der hørtes utrolig trasig ut. Søkt om supplerende sosialhjelp? Husk at du må søke om tilskudd til ferie for deg og barna. Kanskje du bør oppsøke nav- kontoret og se om du har andre rettigheter? Dette hørtes skralt ut. Hvor mye er reelt samvær? Barnefar inntekt i dag?[/quote Ett barn, snart 14 år. Har søkt både på det ene og det andre, men siden vi har delt omsorg, 50/50 på papiret, så får jeg ingenting. Far er også trygdet, så ingen av oss får bidrag. Hun er svært sjelden hos far pga div ting, men jeg får ikke endret avtalen når han ikke skriver under. Har vurdert å skaffe juridisk hjelp, men jeg er ikke så sterk så jeg vet faktisk ikke om jeg orker den kampen! Når hun var mindre fungerte det med 50/50, men er de siste årene ting har skåret seg totalt mellom de to. Er mye vondt der som jeg ikke skal plage dere med😃 god sommer til deg, og takk for svar💕 Du plager vel ingen! Barnet er vel så stort nå at h*N kan bli med deg og fortelle hvordan det er? Klem til deg i allefall 💚 Tusen takk💕 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144151547-hvor-mye-tjener-dere/page/3/#findComment-146476908 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå