Gå til innhold

Hvor mye tjener dere?

Anbefalte innlegg

Er adjunkt med opprykk, har straks 8 års erfaring, og i full stilling og med kontaktlærertillegg har jeg i underkant av 450.000. Anonymous poster hash: 38efe...f81

Jeg er også adjunkt med opprykk, men bare fire års ansiennitet, og jeg tjener 450.000. Sikker på at du ikke har mistet et lønnstrinn?

Er forøvrig greit fornøyd, er ikke lønna som er problemet.

Fortsetter under...

Ca 150.000 i året. Ufør

Er det etter skatt? Minstepensjonen for uføretrygdede er jo 176.000 cirka og 35000 i forsørgertillegg for barn. I tillegg kommer vel dobbel barnetrygd for deg som er alene? Kan du søke bostøtte slik at du får det litt mer romslig?

Anonymous poster hash: 2f178...e94

Gjest lillehi

Ca 150.000 i året. Ufør

Er det etter skatt? Minstepensjonen for uføretrygdede er jo 176.000 cirka og 35000 i forsørgertillegg for barn. I tillegg kommer vel dobbel barnetrygd for deg som er alene? Kan du søke bostøtte slik at du får det litt mer romslig?

Det er før skatt. Får ikke noe særlig i forsørgertillegg pga på papiret har vi delt omsorg. Mye rot og ting jeg har stresset med i mange år. Orker ikke ta det her. Har ikke hatt noen inntekt i løpet av livet, og får ikke ung ufør. Derfor veldig lavt grunnlag. Men prøver å få det økt. Ikke så lett å sloss mot NAV😡

Annonse

Ca 150.000 i året. Ufør

Er det etter skatt? Minstepensjonen for uføretrygdede er jo 176.000 cirka og 35000 i forsørgertillegg for barn. I tillegg kommer vel dobbel barnetrygd for deg som er alene? Kan du søke bostøtte slik at du får det litt mer romslig?Anonymous poster hash: 2f178...e94

Det er før skatt. Får ikke noe særlig i forsørgertillegg pga på papiret har vi delt omsorg. Mye rot og ting jeg har stresset med i mange år. Orker ikke ta det her. Har ikke hatt noen inntekt i løpet av livet, og får ikke ung ufør. Derfor veldig lavt grunnlag. Men prøver å få det økt. Ikke så lett å sloss mot NAV

Føler med deg!

Anonymous poster hash: 7cda7...d9e

Ca 150.000 i året. Ufør

Er det etter skatt? Minstepensjonen for uføretrygdede er jo 176.000 cirka og 35000 i forsørgertillegg for barn. I tillegg kommer vel dobbel barnetrygd for deg som er alene? Kan du søke bostøtte slik at du får det litt mer romslig?Anonymous poster hash: 2f178...e94
Det er før skatt. Får ikke noe særlig i forsørgertillegg pga på papiret har vi delt omsorg. Mye rot og ting jeg har stresset med i mange år. Orker ikke ta det her. Har ikke hatt noen inntekt i løpet av livet, og får ikke ung ufør. Derfor veldig lavt grunnlag. Men prøver å få det økt. Ikke så lett å sloss mot NAV
Føler med deg!

Huff, utrolig slitsomt å ha det sånn. Håper dere får det bedre!

Kan jeg spørre hvordan du får det til å gå rundt? Mtp husleie, regninger osv?

Beundrer deg virkelig

Anonymous poster hash: 0098d...aa7

Er adjunkt med opprykk, har straks 8 års erfaring, og i full stilling og med kontaktlærertillegg har jeg i underkant av 450.000. Anonymous poster hash: 38efe...f81

Jeg er også adjunkt med opprykk, men bare fire års ansiennitet, og jeg tjener 450.000. Sikker på at du ikke har mistet et lønnstrinn?

Men da følger ikke du minstelønnstabellen? Jeg er adjunkt med opprykk, straks 8 års ansiennitet, ca. 427000.

Anonymous poster hash: ccf5e...33b

Ca 150.000 i året. Ufør

Så trasig :( Skal ikke behøve å være slik i Norge i dag. Med den lave inntekten har du krav på fri rettshjelp, det hadde jeg benyttet meg av. Var i sak mot NAV for en del år tilbake, og vant før vi en gang kom i gang. Håper det ordner seg, lykke til :)

Optatium, on 27 Jun 2014 - 11:34, said:

Anonym bruker, on 26 Jun 2014 - 22:36, said:

Men da følger ikke du minstelønnstabellen? Jeg er adjunkt med opprykk, straks 8 års ansiennitet, ca. 427000.

Anonymous poster hash: ccf5e...33b

Jo jeg gjør det.

Men kanskje det er kontaktlærertillegget som er ulikt. Jeg har 424.000 etter tabellen, pluss 25.000 i kontaktlærertillegg.

Annonse

Rundt 270.000 tusen og syntes det er litt i minste laget. Så akkurat startet for meg selv gjennom verdens ledende aloe vera produsent, i den forbindelse hvis det er noen andre som gjerne kunne tenkte seg og tjent noen ekstra kroner i mnd er det bare å ta kontakt så kan jeg forklare nærmere åssen jeg gjør det :) 

Rundt 270.000 tusen og syntes det er litt i minste laget. Så akkurat startet for meg selv gjennom verdens ledende aloe vera produsent, i den forbindelse hvis det er noen andre som gjerne kunne tenkte seg og tjent noen ekstra kroner i mnd er det bare å ta kontakt så kan jeg forklare nærmere åssen jeg gjør det :)

270 000 eller 270 000 000??

Anonymous poster hash: 676bc...bd0

800 000,- jobber med It drift. hadde vært langt mer fornøyd om jeg ikke måtte jobbe døgnet rundt, i ferier, fra enhver fjelltopp, når ungene er syke og så videre. Anonymous poster hash: d79cc...2d5

Samma her, men har en årslønn på kun 600 000 :(

Anonymous poster hash: 13877...c9e

Gjest lillehi

Ca 150.000 i året. Ufør

Føler med deg!

Huff, utrolig slitsomt å ha det sånn. Håper dere får det bedre!

Kan jeg spørre hvordan du får det til å gå rundt? Mtp husleie, regninger osv?

Beundrer deg virkelig

Anonymous poster hash: 0098d...aa7

Ja det er slitsomt, men ved hjelp av Frelsesarmeen sine matposer og god planlegging går det på en måte😃 etter utgifter er det ca 3000 til mat og div, men det går. Selvfølgelig aldri rom for noe ekstra, men vi har hverandre datteren min og jeg, så jeg føler meg heldig likevel😃

Gjest lillehi

Ca 150.000 i året. Ufør

Så trasig :( Skal ikke behøve å være slik i Norge i dag. Med den lave inntekten har du krav på fri rettshjelp, det hadde jeg benyttet meg av. Var i sak mot NAV for en del år tilbake, og vant før vi en gang kom i gang. Håper det ordner seg, lykke til :)

Takk😃

Ca 150.000 i året. Ufør

Takk😃

Du har minstepensjon du da. Hvor mange barn har du? Har du søkt om revurdering bidrag? Det der hørtes utrolig trasig ut. Søkt om supplerende sosialhjelp? Husk at du må søke om tilskudd til ferie for deg og barna. Kanskje du bør oppsøke nav- kontoret og se om du har andre rettigheter? Dette hørtes skralt ut. Hvor mye er reelt samvær? Barnefar inntekt i dag?

Tjener rett under 800.000 + bonus. Har også en rekke goder og meget gode pensjon og forsikringsordninger som er verdt tilsammen over 100.000. Jeg er ikke så fornøyd med grunnlønnen, men skal ikke klage. Har en jobb uten særlig ansvar og en meget fleksibel arbeidsgiver med tanke på barns sykdom, foreldrearrangementer i barnehagen og hva det ellers skulle være og det betyr mye i den fasen vi er i nå. Trenger heller ikke reise i særlig grad og det er viktig for å få det til å gå rundt hjemme.

Anonymous poster hash: 24ab1...4ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...