Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #26 Skrevet 26. juni 2014 Vi betalte ca 5400 for 3 netter i abra havn, 3 dagers kombipass til park og badeland til 5 personer. Dette i mellomsesong. Bor man på eks hamresanden camping blir det billigere. Veldig fint der, fin Strand og lekeplasser. Anonymous poster hash: f3e7f...b66
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #27 Skrevet 26. juni 2014 Vi dro til dyreparken fra nord-Norge og den ferien kom på over 20.000 kr. Da hadde vi valgt billige løsninger! Nå skal vi til Hunderfossen. Fortsatt har vi valgt billige løsninger. Totalt er vi oppi 15.000 nå. Da er ikke mat inkl. Kjempedyrt å feriere i Norge! Anonymous poster hash: e5d72...586 Jeg forstår ikke at folk som liker å reise gidder å bo der oppe Hvis dere skal på ferie så må dere enten kjøre en evighet eller betale tusenvis for flybilletter. Det må være utrolig kjipt å ikke komme seg der i fra uten å svi av en formue på billetter? Det må være fristende å droppe Norges-ferie og ta en charter-tur i stedet med slike priser? Anonymous poster hash: 555d6...604
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #28 Skrevet 27. juni 2014 HI her. Poenget mitt var at det er syke priser i Norge. Vi har heldigvis god økonomi, men synes likevel at å betale nesten 1500 kr for å komme inn i parken er dyrt. Vet at mange barnefamilier ikke har råd til det. Og ang hotellet vi har valgt så skrev jeg at jeg var klar over at det fantes billigere alternativer, men pga vår 3 åring er vi avhengig av å bo nær parken når vi skal på kaptein Sabeltann showet. Alle 3 åringer er ikke like og vår er ikke bare å bære inn i seng etter en biltur på 10-15 min, for så å forvente at han sover greit videre. Skulle ønske! Sjekket forøvrig overnatting i Abra havn for de samme nettene,11000 skulle de ha. Sinnsykt! Nå har vi lovet guttene Kaptein Sabeltann og da blir det det. Neste gang det blir besøk i dyreparken blir det et annet boalternativ. Anonymous poster hash: aa00c...b23
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #29 Skrevet 27. juni 2014 Vi har teltet en del i norge. Første gang gjorde vi det for vi trodde vi skulle få en billig ferie. Det fikk vi ikke. Alt er dyrt i norge. et telt med 4 personer inkludert en dusj koster lett 400,- kroner natta. Så er det jo veldig lett å velge middag fra en eller anna gategrill el. Kanskje er en dyr kiosk på campingen hvor det ofte går penger osv. Vi er komt frem til at sydentur og telttur koster det samme for oss. Anonymous poster hash: 85db0...a6f
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #30 Skrevet 27. juni 2014 Hørt om PLANLEGGING?... Anonymous poster hash: d6a76...c22
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 27. juni 2014 #31 Skrevet 27. juni 2014 Dib! Det er en helt egen verden! Må ikke finne på å klage på noe her inne! Sabeltan er dyrt, men har dere råd, så er det helt sikkert veldig verdt det! Norge er et dyrt land å feriere i, joda, man kan velge hytta til venner osv, men skal du sammenlikne priser på hotell osv med andre land i Europa, så er Norge DYRT!!
Suretær Skrevet 27. juni 2014 #32 Skrevet 27. juni 2014 Som vanlig er det her verste hønsene som svarer på slike tråder, HI. Norge er et av de dyreste landene å feriere i. Det er ikke tull. Anonymous poster hash: 33b02...22b Enig. Norge er perverst dyrt på alle måter uansett hvordan man vrir og vrenger på det.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #33 Skrevet 27. juni 2014 Vi var i dyreparken og bodde i abra havn med fullt kaptein sabeltann opplegg for noen uker siden. Helg før skoleferien er betydelig billigere. Følg med på tilbud osv så er det ikke så ille. Bruk alt av obos, coop kort rabatter osv så blir det fort rimligere i norge Anonymous poster hash: e24fc...702 Kaptein Sabeltann har første forestilling mandag 7.juli. Vi skal til Kristiansand neste uke, og går glipp av det, nemlig. Men jeg synes også det er dyrt og feriere i Norge. Turisthytter på fjellet er dyrere enn hotell, og campinghyttene vi til nå har prøvd har vært skitne, luktet ille og vi har blitt syke....Telt, vel da må man ha telt for fire. Heller ikke gratis. Så var det dette med klær da. Her jeg bor, skal man på tur over flere enn ei natt,- må man ha med klær, solkrem og myggspray til godt og varmt vær, mens det på dag to kan vøre sludd, tåke og hagle, med ditto behov for utstyr. Slikt koster penger!: På turdag på skolen berger de med rimeligere "tursko" som er vannavstøtende, evt støvler,-de berger IKKE på en turdag på fjellet!. For ikke snakke om ullunderøy og lag tre (fleece som ofte er lag to har jeg funnet mye billig og bra) som man må ha. Tro meg, vi handler billig, mannen er friluftsmenneske, men og kle opp et barn til to dagers fjelltur, med klær og sko kjøpt på salg, koster fort 1500 kroner. Og det vare IKKE til neste barn hos oss. De brukes opp! Vi har hatt 3 netter på fjellet i telt. Måtte (selvsagt passet det dårlig mtp det) ha nytt utstyr til ene barnet og til meg,- som kun ble brukt den turen av meg (liker ikke fjellet særlig)...Og selv om det var kjempebillig i forhold til full pris, så brukte vi nesten 3000 på klær og utstyr til meg og minstemann. Soveposen til eldste var også på tide og bytte ut, og der gikk det 4000 gitt. Den har vi enda, men brukes ikke mange netter i året. På korps/idrettsarrangement, hvor man ligger på skole er den for varm. På fjelltur var den akkurat passe..... Vi tenkte en "aktivitetsuke" på 4 netter i fjor, den hadde kostet oss 15000..Da var to måltid om dag med, overnatting i lavvo og en aktivitet hver dag (zip line en dag, rafting en annen, grottevandring og en topptur..)..Med et tredje måltid disse dager, måtte vi ha regnet over 20 000 om man skulle unne seg litt snack og godsaker i tillegg. Transport til og fra stedet hadde også kostet...VI dro 14 dager på allinclusive, Gran Canaria, i skoleferien, leide bil en dag, badeland en dag, kamelridninge en dag, dykking og snorkling en tredje dag,- og brukte 35 000 totalt..... Et annet vennepar skulle fly nesten gratis til Kr.sand, i dyreparken to dager og tre overnattinger på rabattert ansattpris på hotell. To voksne og tre barn ble dyrere enn ei uke i "all inclusive" på Rhodos. Selv om de der la til en god del aktiviteter....Når den aktuelle uke/helg kom så var det i tillegg drittvær i Kr.sand, så de hadde hattt maks uflaks om de hadde valgt det alternativet... Vi prøvde "bruke nærmiljøet" en sommer. Dro til byen og så på museer, parker mm....Ikke et museum var gratis. Parkene var jo det, men nærmeste do kostet 20 kr og bruke! På museer og andre steder med inngang kostet ikke bare og gå på do i TILLEGG; men skulle man kjøpe 0,33 fl brus, kostet den 45 kroner!! og en vaffel var også samme pris! Og det var ikke slik at de stod og stekte etter hvert. De var slappe, kalde og smakte som mine dagsgamle vafler! Og softisen var bitteliten og det var 10 kr ekstra for strø!!! Greit at det koster, men kvaliteten på maten og kaffen man kjøpte disse stedene var langt under det man burde forvente. Hadde gjerne betalt det det koster, om kvaliteten hadde vært bedre. Nystekte vafler og ost som ble lagt på rett før salg f.eks.... Den rimeligste heldagen, med ett museumsbesøk, medbrakt lunsj og drikke og en del gratisattraksjoner, en is til barna og middag på Egon før vi dro hjem (pizzabuffet til barna og middag ti l150 kr og vann til drikke til oss voksne) endte opp med og blakke oss for over 2000...Det er jo bom og parkering også! Bensin er ikke medregent da... Og feriere i Norge er blitt status.. Også har vi dette med været da. Man kan ikke planlegge en telttur og satse på godvær, man må ha utstyr ti lall slags vær! Og alt man skal gjøre fra tur til stranda og på fjell eller i parker er ganske væravhengig, i alle fall om man ikke har bra nok utstyr! DA koster det penger. Og man må alltid ha "plan b og c og d i tilfelle værgudene slår seg vrang! Og det er DER jeg har mitt ankepunkt for og "måtte dra" til syden. Jeg er den som må planlegge hva som skal gjøres om det er sol og varmt, eller sol og kaldt.. Eller hva om det brri overskyet men 25 grader? Hva om det blir regn og kaldt, eller regn og varmt? Alle de ulike værtyper fører ofte til at ulike aktiviteter passer. Jeg vil ikke være inne på lekeland om det blir 30 grader og knallsol, også satser man på stranda neste dag, for godværet har jo kommet, og da er det 15 grader og regn......Og det er denne planleggingen jeg vil slippe! Hadde været vært stabil så hadde ikke priser ol i Norge betydd så mye, men når det kommer i TILLEGG til et behov for reserveløsning fra dag til dag når man er på ferie. DA blir det ikke ferie på meg. For resten av familien er IKKE i stand til og "ta noe på sparket" etter været.. Jeg må i alle fall ha ulike alternativ for ulike værtyper klar.:Igjen, da blir det jo som en vanlig hverdag for meg.. Nå kan dere gjette tre gang hvor ferien vår går i år.. Siden jeg er litt over snittet ivrig på og snakke ned Norge som ferieland.................Og ikke er kjent for og være av den positive typen når det kommer til vær.............. Anonymous poster hash: a4af8...23c
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #34 Skrevet 27. juni 2014 Vi dro til dyreparken fra nord-Norge og den ferien kom på over 20.000 kr. Da hadde vi valgt billige løsninger! Nå skal vi til Hunderfossen. Fortsatt har vi valgt billige løsninger. Totalt er vi oppi 15.000 nå. Da er ikke mat inkl. Kjempedyrt å feriere i Norge! Anonymous poster hash: e5d72...586 Jeg forstår ikke at folk som liker å reise gidder å bo der oppe Hvis dere skal på ferie så må dere enten kjøre en evighet eller betale tusenvis for flybilletter. Det må være utrolig kjipt å ikke komme seg der i fra uten å svi av en formue på billetter? Det må være fristende å droppe Norges-ferie og ta en charter-tur i stedet med slike priser? Anonymous poster hash: 555d6...604 Nei si det? Kan ikke alle reiseglade mennesker i Nord Norge flytte fra hjemsted, hus, familie og jobber og bosette seg nær Gardermoen? At det skal være så vanskelig lissom? Anonymous poster hash: 1e369...96e
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #35 Skrevet 27. juni 2014 Men i hele friden! Kan vi ikke bare bli enige om at Norge er svinedyrt land å feriere i ? Helt enig med deg HI. Det koster nærmere 1000 kr å gå inn på Tusenfryd. Hallo! I Stockholm koster det 50 kr å gå inn på Tivoli. Sen betaler du pr karusell. Å nei jeg skal ikke bo på vandrehjem i ferien. Anonymous poster hash: 4ba36...487
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #36 Skrevet 27. juni 2014 HI her. Poenget mitt var at det er syke priser i Norge. Vi har heldigvis god økonomi, men synes likevel at å betale nesten 1500 kr for å komme inn i parken er dyrt. Vet at mange barnefamilier ikke har råd til det. Og ang hotellet vi har valgt så skrev jeg at jeg var klar over at det fantes billigere alternativer, men pga vår 3 åring er vi avhengig av å bo nær parken når vi skal på kaptein Sabeltann showet. Alle 3 åringer er ikke like og vår er ikke bare å bære inn i seng etter en biltur på 10-15 min, for så å forvente at han sover greit videre. Skulle ønske! Sjekket forøvrig overnatting i Abra havn for de samme nettene,11000 skulle de ha. Sinnsykt! Nå har vi lovet guttene Kaptein Sabeltann og da blir det det. Neste gang det blir besøk i dyreparken blir det et annet boalternativ. Anonymous poster hash: aa00c...b23 Abrahavn har ofte pakkepris. Overnatting+inngang til park og badeland inkludert Anonymous poster hash: e24fc...702
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 27. juni 2014 #37 Skrevet 27. juni 2014 Norge er et dyrt land å bo i, det er igrunn ikke noe å diskutere. Det er dyrt fordi vi har veldig god inntekt, og fordi vi lever i et velferdssamfunn. Der det er dyrt å bo er det av samme grunn dyrt å feriere. MEN, man kan selvsagt ferie på flere måter. Alt fra gratis til dyrt. Å sykle langs veier og stier med telt og bagasje er ganske rimelig. Sykler, telt og soveposer koster noe i innkjøp, men jo mer det blir brukt, jo rimeligere blir det pr. tur. Fritisdparker og hotell er det dyreste man kan velge. Du som nevner dyre vafler og brus har også noe lære, nemlig at man ikke er pålagt å kjøpe noe. Hvis disse vaflene ikke engang var gode så kan jeg ikke med min beste vilje forstå hvorfor du ville kjøpe den? Og du som ble fristet til å kjøpe middag på gatekjøkken, du MÅ ikke! I noen områder av landet kan det være vanskelig å planlegge været, men i andre er det ganske stabilt. Bor man så på en campingplass trenger man ikke å reise noen plass hver dag, ungene synes det er helt topp å få venner på lekeplassen, og å ligge på stranda der dere bor. Butikkene/kioskene på campingplassene er dyre, men det er sjeldent veldig langt til en vanlig butikk.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #38 Skrevet 27. juni 2014 Norge er et dyrt land å bo i, det er igrunn ikke noe å diskutere. Det er dyrt fordi vi har veldig god inntekt, og fordi vi lever i et velferdssamfunn. Der det er dyrt å bo er det av samme grunn dyrt å feriere. MEN, man kan selvsagt ferie på flere måter. Alt fra gratis til dyrt. Å sykle langs veier og stier med telt og bagasje er ganske rimelig. Sykler, telt og soveposer koster noe i innkjøp, men jo mer det blir brukt, jo rimeligere blir det pr. tur. Fritisdparker og hotell er det dyreste man kan velge. Du som nevner dyre vafler og brus har også noe lære, nemlig at man ikke er pålagt å kjøpe noe. Hvis disse vaflene ikke engang var gode så kan jeg ikke med min beste vilje forstå hvorfor du ville kjøpe den? Og du som ble fristet til å kjøpe middag på gatekjøkken, du MÅ ikke! I noen områder av landet kan det være vanskelig å planlegge været, men i andre er det ganske stabilt. Bor man så på en campingplass trenger man ikke å reise noen plass hver dag, ungene synes det er helt topp å få venner på lekeplassen, og å ligge på stranda der dere bor. Butikkene/kioskene på campingplassene er dyre, men det er sjeldent veldig langt til en vanlig butikk. Tusen takk for at du lærer oss ting da😝. Neste år blir det "sykle langs veier og stier" som blir årets ferie. Haha... Anonymous poster hash: 4ba36...487
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 27. juni 2014 #39 Skrevet 27. juni 2014 (endret) Norge er et dyrt land å bo i, det er igrunn ikke noe å diskutere. Det er dyrt fordi vi har veldig god inntekt, og fordi vi lever i et velferdssamfunn. Der det er dyrt å bo er det av samme grunn dyrt å feriere. MEN, man kan selvsagt ferie på flere måter. Alt fra gratis til dyrt. Å sykle langs veier og stier med telt og bagasje er ganske rimelig. Sykler, telt og soveposer koster noe i innkjøp, men jo mer det blir brukt, jo rimeligere blir det pr. tur. Fritisdparker og hotell er det dyreste man kan velge. Du som nevner dyre vafler og brus har også noe lære, nemlig at man ikke er pålagt å kjøpe noe. Hvis disse vaflene ikke engang var gode så kan jeg ikke med min beste vilje forstå hvorfor du ville kjøpe den? Og du som ble fristet til å kjøpe middag på gatekjøkken, du MÅ ikke! I noen områder av landet kan det være vanskelig å planlegge været, men i andre er det ganske stabilt. Bor man så på en campingplass trenger man ikke å reise noen plass hver dag, ungene synes det er helt topp å få venner på lekeplassen, og å ligge på stranda der dere bor. Butikkene/kioskene på campingplassene er dyre, men det er sjeldent veldig langt til en vanlig butikk. Tusen takk for at du lærer oss ting da. Neste år blir det "sykle langs veier og stier" som blir årets ferie. Haha... Anonymous poster hash: 4ba36...487 Bare hyggelig Poenget mitt er at det går an, ikke at det er eneste måten å gjøre det på. Man kan feriere dyrt, og man kan feriere billig. De som har råd til det velger ofte å legge litt mer penger i komfort, men det er valgfritt Endret 27. juni 2014 av den perfekte mor
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #40 Skrevet 27. juni 2014 Hvorfor velger dere å overnatte på det mest svindyre hotellet, da? Det gjør da ingenting om barnet sovner i bilen på vei til f.eks. et hotell i sentrum, eller til campingen? Anonymous poster hash: bd526...a6e
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #41 Skrevet 27. juni 2014 Det er dyrt i Norge, og dyreparken er dessverre svinedyrt! Abra Havn har noen egne show ved frokost osv, så dere får mer enn bare det vanlige showet, så er jo verdt det. Men ja, det er grusomt dyrt.. Anonymous poster hash: e5365...e51
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #42 Skrevet 27. juni 2014 Norge er et av verdens dyreste land så at det er dyrt å feriere er ikke noen overraskelse. Anonymous poster hash: f3e7f...b66
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #43 Skrevet 27. juni 2014 Jeg vedder på at de som klager på ferieprisene i Norge er akkurat de samme menneskene som klager på prisen på mat i butikkene. Og som ikke evner å se at vi ikke betaler mer for ting i vårt land i forhold til inntekt enn hva folk gjør i andre land. Ja, ting er selvfølgelig billigere i f.eks Spania enn i Norge. Men Spania er like dyrt for spanjoler som Norge er for nordmenn. Anonymous poster hash: 484f2...b85
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #44 Skrevet 27. juni 2014 Og flybilletter er kunstig billig. I 1950 kostet en tur/retur til New York fra Oslo 3590 kr. I 2014 kostet samme turen 3590 kr... Tror dere virkelig at alt er dyrt i dette landet? At voksne mennesker kan være så dumme og sytete. Jeg fatter det ikke. Anonymous poster hash: 484f2...b85
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #45 Skrevet 27. juni 2014 Vi ferierer stort sett nesten gratis i norge vi! Venner og familiers hytter, telt osv. Anonymous poster hash: f6246...620 Dere som har venner og familie ja. Vi som ikke har det må betale. Og ja, det ER dyrt å feriere i Norge hvis man ikke kan lage mat selv, men må spise ute. Vi kan ikke bo på gamle campingplasser med mugg i hyttene fordi jeg har kraftig astma og havner da på legevakt. Tror ikke det er så koselig for resten av familien at de må først kjøre meg til legen og så fortsette å feriere et par dager alene. Jeg har ingen venner eller familie. Mannens familie har kun campingvogner de bruker selv, ingen hytter. Det er tungt å dra på teltferie med en bleieunge på 1 år, så det dropper vi. Så her blir det kjøring, hotell/vandrerhjem og fornøyelsespark. I Finland for halv pris av det man får i Norge. Anonymous poster hash: 62d8a...3b3
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #46 Skrevet 27. juni 2014 Som vanlig er det her verste hønsene som svarer på slike tråder, HI. Norge er et av de dyreste landene å feriere i. Det er ikke tull. Anonymous poster hash: 33b02...22b Enig. Norge er perverst dyrt på alle måter uansett hvordan man vrir og vrenger på det.Norge er kanskje perverst dyrt, men så har nordmenn generelt perverst mye penger og. Dette henger ofte sammen... Dyreparken kunne ikke tatt slike priser om ikke folk kunne betale det. Det for være måte på hvor heldige vi sksl være i forhold til resten av verden. Vi kan ikke ha mye penger og høy velferd samtidig som vi betaler lave priser. Anonymous poster hash: ad0dc...6e8
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #47 Skrevet 27. juni 2014 Norge er et dyrt land å bo i, det er igrunn ikke noe å diskutere. Det er dyrt fordi vi har veldig god inntekt, og fordi vi lever i et velferdssamfunn. Der det er dyrt å bo er det av samme grunn dyrt å feriere. MEN, man kan selvsagt ferie på flere måter. Alt fra gratis til dyrt. Å sykle langs veier og stier med telt og bagasje er ganske rimelig. Sykler, telt og soveposer koster noe i innkjøp, men jo mer det blir brukt, jo rimeligere blir det pr. tur. Fritisdparker og hotell er det dyreste man kan velge. Du som nevner dyre vafler og brus har også noe lære, nemlig at man ikke er pålagt å kjøpe noe. Hvis disse vaflene ikke engang var gode så kan jeg ikke med min beste vilje forstå hvorfor du ville kjøpe den? Og du som ble fristet til å kjøpe middag på gatekjøkken, du MÅ ikke! I noen områder av landet kan det være vanskelig å planlegge været, men i andre er det ganske stabilt. Bor man så på en campingplass trenger man ikke å reise noen plass hver dag, ungene synes det er helt topp å få venner på lekeplassen, og å ligge på stranda der dere bor. Butikkene/kioskene på campingplassene er dyre, men det er sjeldent veldig langt til en vanlig butikk. Det er vel ikke lov å spise medbrakt i kafeen på museene, er litt stusselig når man er på ferie og må sitte og gnage på matpakka i bilen? Å sykle med telt og bagasje høres fint ut, men er ugjennomførbart med 2 barn i småskolen og en baby. Anonymous poster hash: 62d8a...3b3
Jezebel Skrevet 27. juni 2014 #48 Skrevet 27. juni 2014 Som vanlig er det her verste hønsene som svarer på slike tråder, HI. Norge er et av de dyreste landene å feriere i. Det er ikke tull. Anonymous poster hash: 33b02...22b Enig. Norge er perverst dyrt på alle måter uansett hvordan man vrir og vrenger på det.Det henger vel kanskje sammen med de pervest høye lønningene?
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 27. juni 2014 #49 Skrevet 27. juni 2014 Norge er et dyrt land å bo i, det er igrunn ikke noe å diskutere. Det er dyrt fordi vi har veldig god inntekt, og fordi vi lever i et velferdssamfunn. Der det er dyrt å bo er det av samme grunn dyrt å feriere. MEN, man kan selvsagt ferie på flere måter. Alt fra gratis til dyrt. Å sykle langs veier og stier med telt og bagasje er ganske rimelig. Sykler, telt og soveposer koster noe i innkjøp, men jo mer det blir brukt, jo rimeligere blir det pr. tur. Fritisdparker og hotell er det dyreste man kan velge. Du som nevner dyre vafler og brus har også noe lære, nemlig at man ikke er pålagt å kjøpe noe. Hvis disse vaflene ikke engang var gode så kan jeg ikke med min beste vilje forstå hvorfor du ville kjøpe den? Og du som ble fristet til å kjøpe middag på gatekjøkken, du MÅ ikke! I noen områder av landet kan det være vanskelig å planlegge været, men i andre er det ganske stabilt. Bor man så på en campingplass trenger man ikke å reise noen plass hver dag, ungene synes det er helt topp å få venner på lekeplassen, og å ligge på stranda der dere bor. Butikkene/kioskene på campingplassene er dyre, men det er sjeldent veldig langt til en vanlig butikk. Det er vel ikke lov å spise medbrakt i kafeen på museene, er litt stusselig når man er på ferie og må sitte og gnage på matpakka i bilen? Å sykle med telt og bagasje høres fint ut, men er ugjennomførbart med 2 barn i småskolen og en baby. Anonymous poster hash: 62d8a...3b3 Men det er helt uproblematisk å ta en piknik på en benk på et torg eller en park før eller etter museumsbesøket... Akkurat sykkelturer er ikke praktisk med veldig små barn, men de har heller ikke de største aktiviseringsbehovene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå