Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #1 Del Skrevet 26. juni 2014 Hei kjære prøvere! Jeg lurer på om noen av dere opplever det samme som meg? Jeg og min kjære prøvde for en stund siden, men ingen spire som satt. Jeg begynte derfor med p ring igjen som jeg har brukt før. (Ville vente litt med neste prøving pga flytting og ny jobb) den ringen hadde jeg i for lenge, ca 5 uker fordi jeg glemte den. Nå har jeg tatt den ut og venter på mens. Mens pleier å komme raskt etter ringen taes ut. Så jeg venter i spenning. Men i ca 2 uker har jeg hatt ømme pupper, ikke sånn veldig smertefullt men jeg merker det godt. Når jeg kommer bort i de, ligger på magen osv. Det er også noen synlige blodårer på de, som ikke har vært der før, pluss at jeg ser ut som et pizza tryne hehe.. Jeg har alltid hatt litt nupper helt øverst i pannen ved hårfestet. Men nå har det kommet i hele ansiktet, og andre steder på kroppen. Jeg har også mye hodepine. Liten matlyst og litt vondt i magen. Også veldig trøtt og sliten. Noen som vet eller har opplevd dette? Takker for svar :) Anonymous poster hash: c7951...10b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144151422-noen-som-har-opplevd-dette/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #2 Del Skrevet 26. juni 2014 Hei hei. Det er jo selvsagt en sjans for at du kan ha blitt gravid, det vil en test vise nå! Men de symptomene du har kan også skyldes det oppholdet du hadde fra p-ringe, spesielt det med kvisene. Jeg hadde det som deg da jeg sluttet på pillen for 6 mnd siden, mange symptomer og kvisene kome fram overalt! Utrolig irriterende, da kvisene fortsatt er her :-( Men du får ta deg en test, så der du om du har blitt gravid,muligheten er jo der :-) Anonymous poster hash: 7b694...9aa Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144151422-noen-som-har-opplevd-dette/#findComment-146473416 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå