Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #1 Skrevet 25. juni 2014 Kan den brukes på vippene? Anonymous poster hash: 72559...bc5
Gjest Jigglewiggle Skrevet 25. juni 2014 #3 Skrevet 25. juni 2014 Har du lest på pakka om det står noe der? Ville dobbelsjekket før jeg puttet noe som helst på øynene...
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #4 Skrevet 25. juni 2014 Står bare; inneholder hydrogenperoksid. Unngå kontakt med øynene. Anonymous poster hash: 72559...bc5
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #5 Skrevet 25. juni 2014 Står bare; inneholder hydrogenperoksid. Unngå kontakt med øynene. Anonymous poster hash: 72559...bc5 Da skjønner du vel såpass selv at det er en urolig dårlig ide å bruke det på øyevippene ? Bytt den i morgen ! Enklelte her inne er så sinnsykt dumme ! Anonymous poster hash: e89d6...986
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #6 Skrevet 25. juni 2014 Står bare; inneholder hydrogenperoksid. Unngå kontakt med øynene. Anonymous poster hash: 72559...bc5 Da skjønner du vel såpass selv at det er en urolig dårlig ide å bruke det på øyevippene ? Bytt den i morgen ! Enklelte her inne er så sinnsykt dumme ! Anonymous poster hash: e89d6...986 Var det ditt eget speilbilde som fikk deg til å skrive det siste der? :-) Anonymous poster hash: 72559...bc5
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #7 Skrevet 26. juni 2014 Jeg bruker en som er til både øyenbryn og vipper. En krem blandes med det kjemikaliet du nevner. Jeg har brukt det i over 20 år nå, og har ikke tatt noen skade av det. De få gangene jeg har fått det inn på øyet svir det veldig. Da blunker jeg mye for å rense det, og om det ikke holder, så skyller jeg det av og begynner på nytt. Stort sett søler jeg ikke, og stort sett har det holdt å blunke mye for å rense det vekk. Når det har virket i 30 min har jeg vasket det bort. Noen ganger blir jeg litt rødkantet i lynene rett etterpå, men det er nok pga vannet/at jeg skyller alt bort med åpne øyne. Jeg ville mao brukt det på øynene også. Anonymous poster hash: f1439...05e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå