Gå til innhold

er jeg hysterisk??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig lyst til å bestille privat ul, kun fordi jeg vil se at alt er greit. Jeg er ca 15 uker på vei, har ikke hatt noe særlig kvalme. Og nå kjenner jeg egentlig ikke så veldig mye. Men jeg tenker så mye på at noe kan være galt! Og jeg blir sprø... Er det andre som har det sånn som meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

<p>Jeg synes absolutt ikke du er hysterisk :-)<br />

Jeg hadde gjort det (Nemlig fordi jeg allerede i uke 14 har vært på flere). Men, så er kanskje jeg litt hysterisk, daa :)</p>

Skrevet

Jeg gjorde det samme i uke 15 :) Ikke hysterisk. Det er lov å sjekke litt ekstra innimellom ;)

Anonymous poster hash: 8290f...072
Skrevet

<p>Jeg synes absolutt ikke du er hysterisk :-)<br />

Jeg hadde gjort det (Nemlig fordi jeg allerede i uke 14 har vært på flere). Men, så er kanskje jeg litt hysterisk, daa :)</p>

Takk for svar! :)

Skrevet

Jeg gjorde det samme i uke 15 :) Ikke hysterisk. Det er lov å sjekke litt ekstra innimellom ;)

Anonymous poster hash: 8290f...072

takk for svar! :) Tror jeg vil bestille ul nå. samboer synes det er for dyrt. Men for meg føles det viktig å se den lille :)

Skrevet

Jeg tenkte akkurat det samme som deg,og tok ul i uke 12:) Ville se at det var noen der inne;)

Skrevet

Bare husk at alle svangerskap er forskjellige :) jeg er lik som deg, nesten ikke vært kvalm og merker/føler ingenting. Bare luft i magen og kanskje noen fler hormoner.

Anonymous poster hash: 98e1a...c02
Skrevet

Jeg syntes heller ikke du er hysterisk ;) Vi skal på ultralyd neste torsdag i uke 16+3 . Det er på grunn av at vi skal være i Spania hele juli og ikke skal på ordinær ultralyd før vi kommer hjem i begynnelsen av august.

Syntes det er betryggende å se om alt er i orden før vi reiser samt at vi håper vi kan se kjønn :) 

Skrevet

Det er vel ikke hysterisk:-) Jeg har allerede vært på to ultralyder og har kjøpt meg en doppler så jeg kan høre hjertelyden hjemme. Er 13 uker på vei. Etter to aborter er det uaktuelt å vente helt til ordinær UL for å finne ut om alt er ok.

Skrevet

Du er ikke hysterisk synes jeg :) Hadde gjort det samme selv hvis jeg ikke hadde fått ul annenhver uke på sykehuset :)

Anonymous poster hash: 0b552...f4c

Skrevet

Takk for svar alle sammen :) jeg føler meg mindre hysterisk nå. Jeg ringte sykehuset i dag og fikk flyttet den ordinære ul dagen til 6 dager tidligere! så da er det plutselig ikke så lenge til allikevel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...