Von Hertelhofen Skrevet 25. juni 2014 #1 Skrevet 25. juni 2014 Selges det billige briller (på Nille, søstrene grene +++ ) kun med + styrke og ikke med - styrke? Jeg vil også ha billige briller!! Aaargh...
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #3 Skrevet 25. juni 2014 De er nok tom. Kjøpt med minus begge steder jeg. Apoteket har også krisebriller. Anonymous poster hash: 21a33...5cb
☆☆☆ Skrevet 25. juni 2014 #4 Skrevet 25. juni 2014 Og kvifor sit eg her med ca -8 medan andre ser bra
Von Hertelhofen Skrevet 25. juni 2014 Forfatter #6 Skrevet 25. juni 2014 Hæ? Jeg har aldri sett - briller på noen av disse butikkene! Jeg sitter med en Clahs Olsson katalog i fanget, og der har de heller ikke minusbriller Men kanskje jeg har så dårlig syn at jeg ikke finner minusbrillene ?
BillieNickwill Skrevet 25. juni 2014 #7 Skrevet 25. juni 2014 Jeg har kjøpt -briller både på Nille og Elite Photo. På sistnevnte sted hadde de faktisk ganske godt utvalg også. På Nille har jeg ved et par sjeldne anledninger funnet et par nederst i brillekurven.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå