Gå til innhold

Lukter hunden din godt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så mange som sier at hunder stinker. Det er jeg uenig i!

Klart, en gammel golden, for eksempel, med våt, fet pels, kan nok lukte litt vel sterkt.

Men min lille, søte, med verdens mykeste godeste pels, lukter alltid så ufattelig godt!

Familien nærmest slåss om å fa bore nesen ned i den varme, myke silkepelsen og snuse inn den koselige hundelukten.

Hva med din hund?

Anonymous poster hash: c03c7...636

Fortsetter under...

Skrevet

hvordan Hund har du da? :) 

Anonymous poster hash: 3267b...4dd
Skrevet

Har gjeterhund. Han lukter ikke så mye. Min forrige som var rottweiler lukter mye raskere. Korthårede hunder har litt annet fettlag som lukter.

Anonymous poster hash: aba5e...1fc

Skrevet

GODT???

Han stinker råttent! Fysj, som han lukter, æsj, som han lukter. Eneste gangen han ikke lukter er 0-60 min etter en dusj med hundesåpe.

Han har slitt med blod i urinen, det setter lukt. Og så har han litt tannstein. Og korthret, tynn pels uten underull, så ingen deilig puddelpels å bade i sjampo, sukk...

Anonymous poster hash: 3f26a...768

Skrevet

Har gjeterhund. Han lukter ikke så mye. Min forrige som var rottweiler lukter mye raskere. Korthårede hunder har litt annet fettlag som lukter. Anonymous poster hash: aba5e...1fc

Det tror jeg på!!

Anonymous poster hash: 3f26a...768

Skrevet

En sånn, bare at nå

Har gjeterhund. Han lukter ikke så mye. Min forrige som var rottweiler lukter mye raskere. Korthårede hunder har litt annet fettlag som lukter.

Anonymous poster hash: aba5e...1fc

En sånn, bare at nå er hun ett år gammel.

HavaTzu2.jpg

Anonymous poster hash: c03c7...636

Annonse

Skrevet

Bader hunden min ofte, klarer ikke fet stinkende pels, så hun lukter godt:-)

Anonymous poster hash: 5a48c...d78

Skrevet

Min lukter også kjempegodt. Kan sitte å sniffe på han når jeg koser han, haha.
Aldri har han luktet "hund". Det eneste på han som lukter vondt, er munnen hans når han har mye tannstein, da snakker vi råtten fisk

Skrevet

Min lukter Chanel :)

Anonymous poster hash: 54b26...982

Skrevet

Min lukter godt når han er nydusjet. Begynner han å stinke så får han en dusj. Våt hund lukter han aldri fordi han alltid går med regnfrakk (selvom han er stor) når det regner. Orker ikke klissvåte hårete møbler selvom jeg har hund.

Anonymous poster hash: 0771c...afa
Skrevet

Har gjeterhund. Da han var ung luktet han rett og slett ingenting. Veldig nøytral.

Nå på sine gamle dager lekker han både her og der har jeg mistanke om, og er tydeligvis ikke flink til å stelle seg. Han stinker så fælt at jeg knapt orker å ha han på stua :(

Men kunne gjerne begrave nesa i pelsen hans da han var ung og frisk, for da luktet han som sagt ingenting.

Anonymous poster hash: 3ac65...709
Skrevet

Har irkssetter, de lukter ikke noe.

Anonymous poster hash: 62801...d1a
Skrevet

Vi har ikke hund nå, men hadde en liten Bichon Frise tidligere, og den luktet for det meste ganske godt, selv om våt hund. Golden retrivere lukter aldri godt, men de er søte likevel :)

Anonymous poster hash: 23939...595

Annonse

Skrevet

Min lukter Chanel :)Anonymous poster hash: 54b26...982

Bruker du parfyme på hunden din? I tilfelle: Stakkars hund!

Hunder er veldig avhengige av luktesansen sin og alt lukter sterkere for dem, å bruke parfyme på dem til daglig er dårlig gjort.

Anonymous poster hash: 8af50...822

Skrevet

Ja, han lukter nøtter/popcornaktig. <3 Nettopp rensa tenner så lukter ingenting i munnen :) Har en blå gel jeg bruker i munnen hans for å rense tenner og gi frisk ånde.

Anonymous poster hash: 2ff5d...724

Skrevet

Om en hund lukter eller ikke kommer mye an på hud og pels. Enkelte raser lukter gjerne raskere enn andre, feks vil hunder som normalt sett røyter en del lukte langt mer enn hunder som skal klippes eller nappes. Vi har to napperaser og de lukter hund kun når de er våte og har rulla seg. Så snart de tørker lukter de ikke lengre. Men jeg har hatt feks shäfer, og hun kunne stinke ut en bydel bare med å riste seg. 

Skrevet

Min lukter Chanel :)Anonymous poster hash: 54b26...982

Bruker du parfyme på hunden din? I tilfelle: Stakkars hund!

Hunder er veldig avhengige av luktesansen sin og alt lukter sterkere for dem, å bruke parfyme på dem til daglig er dårlig gjort.Anonymous poster hash: 8af50...822

Åh kiss my ass, anonym. Min hund og mine regler. Get a life!

Anonymous poster hash: 54b26...982

Skrevet

våre lukter kjempe godt, vi bruker lavendel olje i nakken for å roe dem ned når vi kjører bil så de lukter som oftest litt lavendel også :) ren myk pels vaskes med sjampo ca 2 ganger i mnd allt etter som behovet & av og til bruker vi litt balsam som lukter himmelsk! deilig!

Anonymous poster hash: 54e59...54d
Skrevet

Han lukter jo litt, men synes han lukter godt :) Vasker han ca 2 ganger i året :P

Anonymous poster hash: 7c82a...4a8
Skrevet

Våre korthårede Schæfere lukter ikke så voldsomt godt, men de langhårede lukter mye bedre. :)

Anonymous poster hash: 0876f...2c7
Skrevet

Vår blandingshund lukter godt :) Dusjer henne ca 2-3 ganger i året. Hannhunder lukter gjerne mer, også har jeg hørt at det kan ha noe med enkelte fôr-typer de spiser?! :P Kjenner noen som har to hannhunder og de stinker! Søsteren min passet en hannhund en gang, han forpestet hele huset med lukt! Kjente det med en gang man åpnet døren til huset hennes.. Æsj :P

Anonymous poster hash: 662b7...ab8

Skrevet

Hunder lukter bare godt når de er nyvaskede. Min er intet unntak. Katten vår går fritt i skogen og den lukter alltid nydelig, spesielt i nakken.

Merkelige dyr :)

Anonymous poster hash: d0b9e...f11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...