Gå til innhold

Positiv test på kveldsurin, er det sikkert? Rfsu test

Anbefalte innlegg

Har i nesten 1 uke vært ganske dårlig og forkjølet og skulle ha mensen igår. Da jeg pleier å få den midt på dagen, hadde jeg truseinlegg klart og forventet det stort da mensmurringene kom iløpet av formiddagen. 

Men ingen mens kom - ørlite brun utflod kom ut og jeg tenkte det kom til å komme påfølgene mens derretter, men ingenting. Dagen etter (altså idag) var det komt svaaaakt svaaakt gulbrunt (som sagt ørlite) iløpet av dagen. 

Siden jeg skulle hatt mens igår, så tenkte jeg at jeg kunne liksågodt bare ta en test på gøy og tenkte ikke mer over det. Men jaggu var den positiv! Den lyste opp med engang... Men jeg er likevel usikker på om dette er sikkert? Føler det "ikke skjer meg" om dere skjønner..

Noen som har opplevd noe lignende, eller kan komme med noen råd til denne rådville, nervøse og meget håpefulle jenten?  :lillesky:

(Legger med bilde av testen)

Anonymous poster hash: d42d4...44b

post-42-0-55368800-1403650788_thumb.jpg

Fortsetter under...

Vil nok tro at du er gravid ja. Er svært sjeldent at tester viser feil når den er positiv. Men ville for sikkerhetsskyld tatt en ny test (gjerne av ett annet merke f.eks Clearblue) med morgenurin jeg da for å være 100% sikker:-)

Jeg tok en Clear blue idag og den lyste Gravid 2-3  :smilorange:  :smilorange:  Mye murringer i nede del av magen, og litt små kvalm. Har ikke klart å gått opp for meg! Men tror ikke jeg klarer å slappe av før jeg er komt over 13 uker! Stod visst på den testen at når den var 2-3 så betydde det at jeg var 4-5 uker på vei  :lillesky:  :lillesky:

Anonymous poster hash: d42d4...44b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...