Gå til innhold

Spydige/slemme/negative kommentarer

Anbefalte innlegg

Jeg er mye her inne og legger merke til en del ganske så slemme kommentarer enkelte får seg til å skrive.

Synes det er fint å si hva man mener, men er det virkelig nødvendig med en slik spydig, slem tone?

Det som provoserer meg aller mest er at disse alltid er signert med anonym.

Tenker at hvis man først skal være ute å slenge med ufine kommentar som man vet sårer bør det ihvertfall være mot nok til å kunne stå for det man sier og mener.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144151118-spydigeslemmenegative-kommentarer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sett meg merke til det jeg også, de fleste er ikke slik, men dessverre er det alltid noen mennesker der ute som må ødelegge eller som har behov for og kverulere eller nedsette andre mennesker. Det kommer vi oss ikke unna, men det er tragisk og sårende :-/

De fleste kommenterer absolutt ikke på den måten. Detter er en bra sted og dele tanker. Det er enkelte som ikke klarer å la være. Det verste er at de faktisk er klar over at det man sier ikke er helt ok, hvis ikke hadde de ikke brukt anonym knappen.

Jeg tar meg ikke selv nær av slike kommentarer, fordi jeg skjønner hva slags personer som ofte sitter bak. Lykkelige, glade mennesker har som regel ikke behov for å være frekke og nedlatende, og de kaster ikke bort tiden sin på å provosere for gøy. Så jeg synes mest synd på de som oppfører seg slik, og lar de ikke få dra meg ned.

Men jeg får litt vondt av de som ønsker støtte eller fornuftige tilbakemeldinger, og som ofte er i en sårbar posisjon, er lei seg eller usikre, og så får de spydige kommentarer slengt i trynet. Det er unødvendig og usympatisk.

Heldigvis er det også mange flotte personer her (de fleste), og et topp sted å kunne snakke om alt vi tenker på, finne idéer, få tips, be om innspill, motivere hverandre og dra hverandre opp:) Så vi får bare holde oss til det, vi andre:)

Anonymous poster hash: cdd82...80a

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...