Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #1 Skrevet 24. juni 2014 Sksl på hyttetur og må pakke lett. Ser at de har Silkelakenpose på xxl til 549,-. Polyester/bomullspose koster 199. Men på Ebay koster en Silkelakenpose fra Vietnam fra 30-80 kr. Er det noen grunn til å ikke kjøpe disse ? Kommer ikke til å bli mye brukt, trenger tre stk. Anonymous poster hash: d30f9...a45
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #2 Skrevet 24. juni 2014 Vi har kjøpt his DNT. Har de i bomull, for synes silkeposene blir for kalde. Veier jo noen gram ekstra og tar litt større plass, men har ikke hatt noe betydning på de turene vi har hatt til nå. Anonymous poster hash: 48c1a...fc7
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #3 Skrevet 24. juni 2014 Hva kostet de hos DNT ? Anonymous poster hash: d30f9...a45
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #4 Skrevet 24. juni 2014 Jeg har ikke erfaring med annet enn bomullspose fra mange år tilbake. Det første som slår meg er at du i hvert fall må vaske posene fra Vietnam. Brukes ofte mye giftstoffer i stoff. Og med en sååå billig pris så spørs det hvor mye vask de tåler. Er det ekte silke i de, eller er det mest annet og bare en liten del silke? Prismessig er det selvfølgelig fristende å gå for posene fra Vietnam. Men jeg tenker at når ting er for godt til å være sant, da er det som regel ikke sant. Jeg tenker miljømessig og ev barnearbeid når de selger til den prisen. Jeg synes også bomull er litt varmere enn silke. Anonymous poster hash: e1e9e...611
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #5 Skrevet 25. juni 2014 Anbefaler silkepose om du skal gå i fjellet eller på lengre turer m sekk. Hvert gram teller. Anbefaler også rektangulær, da jeg finner de tubeformede trange å sove i. Anonymous poster hash: eb79d...00f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå