Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du beskriver det med mer følelsesdramatikk enn nødvendig. Jeg ser også keisersnitt, tror jeg, men i rolige former, og uten dramatikk. Jeg ser en situasjon med navlestreng og noe med fostervannet, men jeg ser også en barseltid med mye glede. :) Jeg ser også avocado, pinjekjerner og naturell yoghurt. En dilla du har, eller noe du bør prøve å hige etter? :D Uansett, lykke til. Les mye eventyr for den lille, hun kommer til å elske det. :)

Anonymous poster hash: 0c0bf...349

Har du blitt spådd seriøst? Akutt keisersnitt er alvorlig, syns ikke det var riktig å si sånt til en gravid dame altså.. Håper det er feil spådd!

Ønsker deg lykke til!

tenkte det samme... lykke til! Går nok fint. Får ikke inn KS på deg.

Takk for svar:-) Hun er veldig seriøs, familien har hatt kontakt med henne i mange år, det var forresten mamma hun spådde da jeg kom opp. Fikk ikke inntrykk av at det var noe farlig, men at keisersnittet ikke var planlagt.

Lurer bare på om hun kommmer før termin, d glemte mamma å spørre om:-)

• 1 måned senere...

Hei igjen :)

Keisesnitt ble det! Hun snudde seg i seteleie i uke 38, så gikk vannet. Siden jeg hadde påvist GBS i urin ble hun forløst 6 timer etter vannavgang. Så 7. august kom hun til verden i uke 38 +3.

Hadde en flott fødselsopplevelse og en har nå en vidunderlig barseltid med ei rolig og fornøyd lita tulle :)

Lykke til alle som fortsatt venter!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...