Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #1 Skrevet 24. juni 2014 Kent her hadde vannkopper for ca fem måneder siden. Ser ut til at det er et sted det ennå er rødere enn hudfargen og litt fordypet. Noen som vet om dette går bort etterhvert? Anonymous poster hash: 95501...b36
eelis Skrevet 24. juni 2014 #2 Skrevet 24. juni 2014 Det blir sikkert bedre, men du har ingen garantier for at de forsvinner helt. Jeg har enda arr etter vannkoppene, ett på halsen og ett på magen.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #3 Skrevet 24. juni 2014 Barnelegen til datteren min sa at de 1-3 første vannkoppene som kommer er dypere enn alle de andre og ofte setter de arr. Som regel kommer de første i ansiktet og brystet, og det var veldig vanlig at det ble arr etter ihvertfall en av disse... Nå har det gått 7 år siden datteren min hadde vannkopper og legen fikk helt rett, de to første hun fikk har satt arr, et i pannen og ett på brystet. Et bittelite rundt søkk i huden, men det er ikke noe farge på dem lenger da. Anonymous poster hash: e8195...fd5
Birdie Birdie Nam Nam Skrevet 24. juni 2014 #4 Skrevet 24. juni 2014 Jeg er full i arr på lår og mage fra jeg hadde vannkopper da jeg var 5. Ikke veldig synlige riktignok, de er relativt små. Jeg vil tro det blir verre jo mer man klør og plukker, jeg holdt på å klø meg fillete.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #5 Skrevet 24. juni 2014 Jeg har arr i pannen;-) Anonymous poster hash: eebf3...4f9
Suretær Skrevet 24. juni 2014 #6 Skrevet 24. juni 2014 5 åringen her har arr på nesa og på halsen. Ett år siden han hadde vannkopper..
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #7 Skrevet 24. juni 2014 Mine har også arr. Eldste har tydeligere arr enn yngste, men yngste var verst rammet. Kan jo satse på at de blir mindre synlige, bare tre måneder siden her. Anonymous poster hash: fe59e...a4f
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #8 Skrevet 24. juni 2014 Man får alltid minst et arr etter vannkopper. Som en slags signatur på sykdommen. Finner det som regel i ansiktet eller på overkroppen. Anonymous poster hash: fb119...ad8
Honningmelon Skrevet 24. juni 2014 #9 Skrevet 24. juni 2014 Jeg har arr i panna etter vannkopper som barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå