Gå til innhold

Mortenåsen barnehage på Eik i Tønsberg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva var galt med Kongseik før? Jeg skal søke bhg neste høst. Har du barn i barnehage på Eik nå, Sekretøsa?Anonymous poster hash: 66d57...4d9

Elendige ansatte, vikarer i hytt og pine, liten kontroll på ungene, ikke vognvakter, umulig å få tak i på telefon, ansatte som ikke hilste eller tok imot... lista er lang! Har ikke det nå nei
Huff, godt det ikke er sånn nå. Vi flytter fra Oslo til Tønsberg. Kjenner du til andre gode barnehager i Tønsberg?

Anonymous poster hash: 66d57...4d9

Slagen! Super barnehage! Skikkelig engasjerte ansatte som står på hele dagen og er oppriktig glad i jobben sin
Takk for tips. Hvor i Tønsberg ligger det? Er det ok og barnevennlig strøk?

Ligger på Tolvsrød. Tror det er et helt ok område, mange boligfelt hvertfall
Hvor i Tønsbergområdet anbefaler du? Jeg har 3 barn.

Det er vel ikke så mange steder som ikke egner seg tror jeg. Vi valgte utifra jobb og adkomst.

Hvordan er Tønsberg sentrum i forhold til butikker, kjøpesenter mv? Er det vanskelig å bli kjent med folk?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Farmandstredet ligger i byen, og det er vel noe for enhver rundt og i forhold til butikker. Aner ikke hvordan det er å bo i sentrum, sist jeg gjorde det var jeg 5 :)

Skrevet

Farmandstredet ligger i byen, og det er vel noe for enhver rundt og i forhold til butikker. Aner ikke hvordan det er å bo i sentrum, sist jeg gjorde det var jeg 5 :)

Vil ikke bo i sentrum, men finne et koselig og trygt nabolag med en GOD nærskole. Mannen min skal jobbe i Tønsberg og vi har bestemt oss for å flytte med. Tvillingene har 2 år igjen i bhg og yngstemann begynner neste høst.

Skrevet

Steinerbhg :) nøtterøy er nydelig .

Anonymous poster hash: fc6af...0dd

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vil ikke bo i sentrum, men finne et koselig og trygt nabolag med en GOD nærskole. Mannen min skal jobbe i Tønsberg og vi har bestemt oss for å flytte med. Tvillingene har 2 år igjen i bhg og yngstemann begynner neste høst.

Hvor skal han jobbe da? om han skal jobbe på en side så er det ikke alltid like greit å bo på andre siden :) Tolvsrød, ringshaug, Nøtterøy (som for øvrig ikke er tbg), Solvang...sikkert en hel haug med gode plasser å bo. Har ikke testa ut så mange i voksen alder :)

Skrevet

Han skal ha kontor i byen, men er ofte på reiser - så det er litt "samme hva" hvor vi bosetter oss i området. Jeg leter veldig etter DET huset. Har hørt mye bra om Oserød skole på Nøtterøy og Husvik skole. Bor du i området rundt byen nå?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ok, da er det jo egentlig ett fett. Har ikke noe kjennskap til de skolene, er ikke sikker på om noen er bedre enn den andre, men det kan jo hende at andre her vet noe om de. Hvis det er samme hvor du bor bør du jo bare lete etter huset med stor H :)

Skrevet

Ja, gleder meg. Bor i Oslo nå og blir kjøp rundt juletider, januar...

Bor du i området?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...