Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilt meg Rooibo te, da jeg har hørt at den kan hjelpe med å bli gravid, men også fordi det er en te man kan drikke når man er gravid og når man ammer, så slipper jeg å tenke på det, når den tid kommer.

Noen som har blitt gravide med hjelp av denne teen? Spent å se om den har noe effekt! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Drakk det sporadisk, men er usikker på effekten.. Men om ikke annet så fant jeg noe som smakte godt og da er det ikke galt å forsøke i alle fall. Drakk også grapefruktjus.. Man prøver det man kan for å fremskynde prosessen og skape optimale forhold etter noen pp og stadig økende ønske om positiv test! Viktigst er nok aksjelegginga rundt el - er nå 17 uker avgårde med et lite hjerte som ble til på den uromantiske måten; "I dag er det EL, siste sjanse..Et siste forsøk til, eller??"! ;) Lykke til!

Endret av Apex
Skrevet

Tusen takk, Apex! Titter innom dere fra tid til annen, var jo med i desember gruppe selv noen uker.. Men, vet neste spire kommer, men skulle helst vært der i hår:P hehe. Er ikke den mest tålmodige!

Skader ikke å prøve det man kan iallfall :)

Lykke til til deg og den lille <3

Skrevet

Takk!! :) Nyt livets goder, slapp av som best du kan og så sitter den når det er rette tiden for det! Og husk å kos deg ekstra godt med den maten/ drikken som du sikkert også snart må forsake!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...