Gå til innhold

Ingen symptomer

Anbefalte innlegg

Dette er min andre pp. I første pp kjente jeg rundt antatt eggløsningstidspunkt litt stikking rundt eggstokk på en side, og brystvortene ble svært ømme (aldri kjent før, men gått på p-piller i årevis). Etter hvert ble brystene også ømme og dette varte til tr kom. Antar derfor at det var PMS-symptomer. 

Denne gangen kjenner jeg ingen verdens ting, annet enn veldig "lyst" fra tr var ferdig til et par dager over eggløsningsdato. Ingen ømme bryster eller noe som helst. Er mange dager over antatt eggløsningsdato, men for tidlig å teste. Noen som har fått positiv test og ikke kjent et eneste symptom på kroppen?

*håper så veldig* :)

Anonymous poster hash: dd3b1...255
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144150856-ingen-symptomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med førstemann så kjente jeg symptomer hver pp i 6 mnd, og vat sikker på jeg var gravid hvet gang. Den måneden jeg ikke kjente noenting var den måneden jeg fakyisk var gravid. Tror d er ganske vanlig! I forhold til sexlysten mellom fra tr er ferdig frem mot el, så er det også helt naturlig - det er da man kan bli gravid og da ligger d i vår natur å ha mer lyst enn vanlig.. Det leste jeg en plass men husker ikke hvor :)

Takk for svar:) Jeg hadde et lite innbilt svangerskap forrige pp;) Hehe. Var skuffende å få tr, men samtidig var jeg jo glad for at kroppen kanskje var kommet seg etter pilleslutt. Men da er det jo håp, i alle fall:)

Ja, det er helt klart en evolusjonistisk fordel med økt lyst rundt eggløsning;) Har hørt at noen merker det, andre ikke. Nevnte det først og fremst for å "håpe" at eggløsning har skjedd. Er jo ikke hundre prosent sikker på at syklus er stabil.. men satser på det!

Anonymous poster hash: dd3b1...255

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...