Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar denne anonymt...

Vi har gjort vår første ivf, med negativt resultat. Etter ønske fra mannen er ingen informert, selv om flere vet at vi planlegger ivf (han viste seg å være imot at det snakkes om). Vi er ikke i samme by før senere i uken, og jeg sendte melding om negativ test. Testdag i morgen. Han svarte: Leit... På sms.

For noen dager siden var jeg skikkelig nedfor, på gråten og hadde problemer med å komme gjennom dagen med småprat med moren min (besøk). Jeg ringte ham, fortalte hvordan jeg hadde det og han hørte etter, men hadde ikke så mye å si. Samtalen tok 3 minutter, og han avbrøt da med begrunnelsen at han hadde kommet hjem (ergo skulle gjøre noe annet).

For meg er det alt å få barn. Det er sannsynligvis 5-7 med til neste gang vi kan gjøre forsøk, og da er jeg nesten 37. Jeg er livredd for å aldri lykkes.

Han har ikke tatt seg bryet med å ringe, jeg er kjempesåret og lei meg, og jeg sliter med å se hvordan jeg skal motivere meg til å starte ferie med ham og hans barn fra tidligere om noen få dager...

Måtte bare få det ut:-(

Anonymous poster hash: f5d93...cbc

Skrevet

5-7 mnd skulle det stå.

Anonymous poster hash: f5d93...cbc

Skrevet

kjære deg..

mannfolka klarer ikke helt å sette seg inn i vår side av saken. Og kanskje din har ekstra problemer med å forstå at diu sårt ønsker barn, siden han allerede har egne barn. Jeg skjønner at det er vanskelig for deg.

Mannen min var heller ikke veldig engasjert i Forsøkene eller mine følelser rundt dette... han trakk seg unna meg, og ville heller jeg skulle gråte alene, enn at han skulle trøste meg... Det hjalp på han i perioder, og han har sagt i ettertid at han følte seg hjelpesløs. og derfor klarte han ikke gjøre noe med sin oppførsel heller. Og at vi ikke kunne noe for den situasjonen vi hadde havnet i.

jeg fant masse støtte, forståelse og hjelp i å snakke på personlige meldinger/facebok med andre jenter i samme situasjon. så det er vel det beste rådet jeg kan gi...

hvorfor må dere vente så lenge med neste forsøk forresten?

Anonymous poster hash: 0a6c2...dcf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...