Gå til innhold

Gravide i Bergen med termin høst og vinter 2014-2015

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det er kjempe spennende med førstemann da :laugh: Merker jeg ikke er så opptatt av alt som skjer med babyen i magen denne gangen...Vil liksom bare bli ferdig med det :P er ikke bare bare og løpe etter en 2-åring med bæsj i bleien med morgenkvalme :fnise: men det skal bli kjekt for henne å få en lekekamerat med tiden :skravle:

Det skjønner jeg veldig godt! Bæsjebleier er ikke høyt på ønskelisten mens morgenkvalmen står på som værst ;-) blir sikkert veldig stas når 2-åringen får en liten baby å dulle litt med! Så blir det sikkert veldig gøy å se hvordan hun reagerer når hun kan kjenne babyen sparke etterhvert :-)

Ja hun elsker å leke med dukker og trille de rundt i vognen. Er også veldig opptatt av at hun er stor jente og de nye barna i barnehagen som er året yngre enn henne er babyer :fnise: hun er neste blitt 3 år når vi får nestemann så da blir hun nok en god hjelper å ha i nærheten :jepp:

• 2 uker senere...

Annonse

• 2 uker senere...

hello. slenger meg inn her jeg. er fra søreide. og er 34 år. snart 35 :). Fikk ny termin i dag 7. feb. var kjekt. siden jeg var på 11. feb :). Har en jente på litt over 3 år. så har i dag snakket med henne om babyen i magen og vist henne bilder av ul. i dag. morsomt var når ho drog opp genseren min for å snakke med minsten. og ho susset ul. bildene. Blir en jente til her. Og er svært glad for d. er så mye fine ting å kunne kjøpe til de. hehehe.

Når og hvor skal vi treffast da. er hjemmeværande så alle dager passer fint her.:)

Kanskje noen av dere skal på kundekvelden til nøstebarn for oss som venter barn 17 september? Dere finner den, samt påmeldings informasjon ved å søke på nøstebarn på Facebook , er kanskje ledige plasser igjen :-)

Jepp :-) min svigerinne skal også :-) hun har termin i slutten av november, venter gutt. En som eg har gått i klasse med skal hvis hun får plass, termin i begynnelsen av februar og venter også gutt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...