Gå til innhold

Flere som er nervøse?

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid med vårt tredje barn. Dette er min sjuende graviditet, har hatt fire SA. Jeg er så glad for at vi er gravide igjen, men samtidig så innmari redd og spent. Går og kjenner etter symptomene hele tiden, har en del symptomer, blant annet crazy drømmer, ømme bryst, ekstremt trett, svært ustabil følelsesmessig og litt kvalm. Er på do stadigvekk for å se at jeg ikke blør, har ikke blødd noe ennå. Skal heldigvis til ultralyd på tirsdag, da er jeg 5+5 tror jeg. Håper på å kunne se et hjerte som slår...

Jeg krysser fingrene for at det går bra, men føler på en måte at jeg har oddsene mot meg med tanke på hvor mange ganger det har gått galt...

Anonymous poster hash: c7264...ec8

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144150671-flere-som-er-nerv%C3%B8se/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner godt igjen situasjonen du er i, redselen og alle tankene.

Har opplevd det samme, bortsett fra at jeg ikke har noen barn ennå.

Det at du har fått barn før gjør oddsene dine mye bedre :-) :-) :-)

Uansett er det vanskelig å legge bort redselen når man har mistet så mange. Håper det er hjerteslag å se på ul i morgen!

Men det kan være bittelitt tidlig å ha ultralyd, det er ikke alle som ser hjerteslag da selv om alt er bra. Men da får du sikkert ny ul noen dager senere.

Lykke til i morgen, krysser fingrene for deg :-)

Var på ultralyd i dag, så anlegg til embryo, men ikke noe hjerteslag ennå. Legen gjorde til min lettelse utvendig ultralyd og bildene var flotte og klare, ikke noe grums. Han estimerte at jeg var 5+5, hvilket er det samme som jeg tenkte. Han mente det var for tidlig å se hjerteslag ennå, men at ellers så alt normalt ut. Fikk time igjen allerede om en uke. :)  Han sa jeg mått prøve å slappe av, ikke bekymre meg. Skal prøve på det... slipper ikke gleden helt løs før jeg ser hjerteslag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...