Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

jeg tenkte jeg skulle kjøpe dette i Danmark for å ha med hjem til Norge, men er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette i butikk der? evt. hvilke butikk? apotek? helsekost? har sett de har det på helsehelse.dk men det er vell bare en nettside..?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

okey, men klarer ikke finne ut hvor denne butikken er, vet du? vil kjøpe det i butikken, ikke over nett.

Skrevet

Søndergade 5, DK-9900 Fredrikshavn tlf: +45 9842 1688 ☀️ Nettbutikken er veldig pålitelig, har bestillt klister ved 2 anledninger👍 embalasjen er også nøytral!

Skrevet

Ja vet nettbutikker fungerer fint men tenker at år jeg alikevell skal til Danmark kan jeg kjøpe og slippe toll siden den koster mer enn 200kr

Skrevet

Takk snowflake_83:)

Skrevet

Men dere, hvordan tar dere disse dråpene? I vann eller kun dråpene? Fikk tak i idag, å blanda de med litt vann, stod jo ingenting på pakken når det skal være føre var dråper :)

Skrevet

på min står det:

forebyggende voksne: 10 dråper 3x daglig (tar de i bittelitt vann jeg, bare så det dekker bunnen, eks. som shot)

akutt dosering: 50 dråper i et glass vann drikkes slurkvis over 1/2 time 3x daglig eller 10 dråper i lidt vann drikkes hver 1/2 time intill virkning inntrer. heretter følg veiledende dosering.

Skrevet

Ja det står det samme hos meg, men stod liksom ikke noe om man kunne blande når det er forebyggende :P tenker jeg tar uten vann... Tror jeg, siden det ikke står noe om det liksom...

Skrevet

Jeg tar de med vann:-)

Skrevet

Jeg har bestilt fra DK, men ikke fått det enda. Er godt i gang med sprøyter. Burde jeg ta akuttdosering når jeg får den?

Skrevet

Dosering:
Som abort forebyggende middel indtages Fructus femina comp 10 dråber 3 x dagligt i lidt vand før maden.

Dette står forresten på hjemmesiden der jeg bestilte, så da er det vann det skal blandes i :)

Skrevet

Ja, har lest overalt at man skal ta det med litt vann.. Har mikroskopisk med vann:p bare så det dekker bunnen i glasset

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...