Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vonde/ubehagelige kynnere har jeg hatt siden uke 20, men nå siste dagene tar de mer i ryggen og i tillegg til moderate menssmerter når det står på. Har mye nedpress, stikkinger og generelt øm nederst i magen. Har også hatt 2-3 netter med regelmessige rier som dabber av etter 6-8 timer. (Sliiiitsomt!!)

Løper også på do 3-4 ganger om dagen med løs mage..

Flere som har det slik nå på slutten? Er 38+4 i dag, og venter utålmodig :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144150567-er-dette-tegn-p%C3%A5-modning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres veldig sånn ut da! Håper det for din del 😃 Med de siste mine så har jeg gått sånn i et par uker, men jeg mistenker at modningsakupunkturen har gjort at jeg har slitt ekstra med maserier siste tiden...

Nå er jeg 36 og normat 2 uker igjen. Men merker ingenting. Sist kjente jeg mye fra uke 34...

Spennende å høre hvordan det går videre med deg da!

Vonde/ubehagelige kynnere har jeg hatt siden uke 20, men nå siste dagene tar de mer i ryggen og i tillegg til moderate menssmerter når det står på. Har mye nedpress, stikkinger og generelt øm nederst i magen. Har også hatt 2-3 netter med regelmessige rier som dabber av etter 6-8 timer. (Sliiiitsomt!!)

Løper også på do 3-4 ganger om dagen med løs mage..

Flere som har det slik nå på slutten? Er 38+4 i dag, og venter utålmodig :)

Jeg er 38+5 uker på vei og i natt har jeg sovet ytterst lite. Hadde takvis vondt i hele natt, var litt kvalm før jeg la meg. Var veldig usikker på om det var rier eller mageknip. Måtte på do med nr.2. Har hatt mer kynnere i det siste og nå i natt var d litt mer vonde med tak i magen. Babyen var også litt mer aktiv innimellom kynnerne og alt. Nedpress, stikninger og lltt ømhet i magen har jeg også mer av nå den siste uken...Det kommer til å bli veldig slitsomt hvis det det blir mange slike netter uten at noe skjer...Men regner med at dette er en del av modningsprosessen.

Endret av Mirakel <3

Uke 39+0 idag, og kynnerne blir bare sterkere og sterkere. For noen timer siden gikk slimproppen også. Har hatt mensmurringer i hele natt, og disse ble verre etter proppen gikk. Håper sånn at fødselen skal starte snart! :) hvis ikke blir det noen lange slitsomme dager fremover :P var på kontroll på mandag og babyen står så langt nedi bekkenet at jordmora nesten ikke kjente hodet der nedi lenger.

Kom uuut min lille skatt ♥

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...