Gå til innhold

Hvor mye har du gått opp i vekt?

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 20/6, og har gått opp lusne 2 kg. Håper det holder seg til en sånn svak økning fremover også ;-) , men tror nok det bare går oppover i full fart fra nå. I tidligere svangerskap har jeg gått opp mellom 10-15 kg. Totalt, Men denne gangen har jeg ikke hatt sååå lyst på mat, hele tiden.

Fortsetter under...

Alt for mye...10 kilo. Vet ikke hvordan, men lurer på om det er fordi jeg hadde så lav vekt fra før av, så kanskje kroppen min tok litt vel av når den først fikk litt ekstra mat : p Jeg er i uke 24, så gruer meg til å finne ut av hvor mye jeg faktisk kommer til å ende opp med... Heldigvis går jeg fort ned. 

Annonse

Annonse

• 3 uker senere...

24+3 og gått opp ca 13 kg :-S  Meeen, legen sa at jeg ikke trengte å tenke på det, og at jeg ikke hadde gått opp for mye. Så da prøver jeg å forholde meg til det. Men, litt kjipt å høre om de som har gått opp noen få kg bare.. 

Men,men.. 

Hadde gått opp 10 kg på kontroll på mandag. 25+1 da. Jordmor syntes det var litt mye, men det synes ærlig talt ikke, så jeg bryr meg ikke.

Liker innstillingen din!

Jeg har heller gått opp for lite hittil, men liker det likevel ikke når nåla på vekten går oppover. Egentlig bare dumt av meg.

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Begynte med 78,5kg og er 82kg i uke 21... Er 174cm hadde 8kg ekstra hengende fra forrige svangerskap. Skal bli 18mnd i mellom barna. Er fornøyd hvis det ender på 86-87kg. Kan i det minste gå tilbake hvor jeg startet :)

Endret av Nora2012

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...