Gå til innhold

Gud la meg spy!

Anbefalte innlegg

Tittelen sier alt!

Bare sykt kvalm. Henger over bøtta og do.

Alt lukter bare helt jævlig! Såpe, mat, kremer, tannkrem, ja til og med barna mine lukter vondt!!! Orker nesten ikke ha de på fanget!! De skjønner jo ikke at jeg er gravid..de er kun 5 og vi har ikke sagt noe ennå. Må bade de i kveld og jeg gruer meg allerede til å måtte ta på de og såpa :((

Har det klikka for kroppen min eller!?

Mens gubben lukter som en vandrende buffé! Han hadde vært og trent...jeg la armene mine rundt han, bakfra... Jeg tok meg selv i å sleike han på ryggen!...svett og jævlig.

WTF!?! Blodet bruset mellom øra og gubben lurte på hva fanken jeg holdt på med..

Eneste som hjelper er sex! Og jeg er så følsom blitt. Herlig sex som før :)

Og det var godt å fortelle han at sex demper kvalmen...han stiller med glede opp :P

Men vi kan ikke ha det hele dagen liksom..

Gud bare la meg spy!! ..bare litt..

Anonymous poster hash: 8c685...7eb

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144150527-gud-la-meg-spy/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha! Jeg sier takk til deg anonym! Glad for at mine innlegg og vulgære skrivemåte blir gjenkjent!! Det er faktisk derfor jeg har en bestselger på boklista og du mest sannsynlig IKKE har det :P

Skal det liksom være noe å skryte av? Å ha en bestselger på boklista? Når blei det noe å strekke seg etter?  Det sier ingenting om deg som person... 

Anonymous poster hash: e9249...02f

Annonse

Hahaha! Jeg sier takk til deg anonym! Glad for at mine innlegg og vulgære skrivemåte blir gjenkjent!! Det er faktisk derfor jeg har en bestselger på boklista og du mest sannsynlig IKKE har det :P

Skal det liksom være noe å skryte av? Å ha en bestselger på boklista? Når blei det noe å strekke seg etter? Det sier ingenting om deg som person...

Anonymous poster hash: e9249...02f

Hva i all verden er ditt problem da? Har hormonene gjort deg til en grinebiter?

Anonymous poster hash: 6bd6d...de3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...