Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #1 Skrevet 22. juni 2014 http://www.yorkshireterrier.yt/valper.html Noen som har erfaring med denne rasen ? Vi har ikke hatt hund før om det betyr noe. Anonymous poster hash: a1611...478
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #2 Skrevet 22. juni 2014 Har hatt terrier selv i ungdomstiden. Terriere generelt er hunder med mye temperament og mye personlighet. De trenger en erfaren eier, evt en som har lyst til å jobbe masse med hund Mye energi og ofte veldig smarte hunder! Og de aller fineste syns jeg.. Anonymous poster hash: 5e789...49d
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #3 Skrevet 22. juni 2014 Mye arbeid Jentene har mensen Anonymous poster hash: c5094...625
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #4 Skrevet 22. juni 2014 Bjeffer masse, sta og vanskelige.vil du ha en hyggelig liten hund kjøp heller Cavalier King Charles Anonymous poster hash: f3862...608
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #5 Skrevet 22. juni 2014 Mye arbeid Jentene har mensen Anonymous poster hash: c5094...625 Hæ?? Mener du løpetid? Alle tisper har løpetid.. Merkelig innlegg! Anonymous poster hash: e3a9e...548
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #6 Skrevet 22. juni 2014 Bjeffer masse, sta og vanskelige.vil du ha en hyggelig liten hund kjøp heller Cavalier King Charles Anonymous poster hash: f3862...608 CKC har jo masse sykdomsproblematikk. Anonymous poster hash: a988a...63a
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #7 Skrevet 22. juni 2014 Vi har en. Nydelig hund! Snill og veldig omsorgsfull. Kan bjeffe noe, men så lenge du dresserer den skikkelig, som enhver annen hund, er ikke dette noe problem. Jeg bruker å si at det er en liten hund med stor stemme Røyter ikke, løpetid tar hun seg av selv. Lett å ta med overalt. Kjempesprek, kan også være med på fjelltur ol. Anonymous poster hash: ecddf...b9d
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #8 Skrevet 22. juni 2014 Har ikke Yorkie, men har terrier. De krever endel trening, men er tøffe og morsomme hunder. Veldig viktig at de ikke behandles som små, søte kosebamser. De må trenes på lik linje som en stor hund. Gå på valpekurs. Vurderer dere andre hunderaser, vær veldig nøye på å sjekke om rasen er utsatt for alvorlige sykdommer. Anonymous poster hash: eea58...fee
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #9 Skrevet 22. juni 2014 Har hatt to. De er kjempesøte,men terriere er krevende å oppdra og bjeffer en del. Ville kanskje gått for en annen hvis dere ikke har så mye erfaring? Bichon havaneser er kjempesøte og snille! De er litt større da men... Anonymous poster hash: 0a17f...68a
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #10 Skrevet 22. juni 2014 Bjeffer masse, sta og vanskelige.vil du ha en hyggelig liten hund kjøp heller Cavalier King Charles Anonymous poster hash: f3862...608 CKC har jo masse sykdomsproblematikk. Anonymous poster hash: a988a...63a Ja. Fantastisk rase gemyttmessig, perfekt størrelse, men veldig mye hjerteproblematikk. Jeg ville dessverre ligget langt unna. Jeg ville heller ikke kjøpt meg en yorkie som førstegangshund. Den må oppdras minst(!) på lik linje med alle andre hunder. Her er det dessverre mange eiere som feiler, og sjansen for at man gjør det tror jeg er større hvis man ikke har hatt hund før. Det er også en terrier, med gemytt som kan være ganske stritt. Dessuten ville jeg ikke hatt miniatyrhund hvis jeg hadde helt små barn (under tre år). Miniatyrhunder er små, med skjøre bein som knekker lett. Bedre å ha en litt større hund som tåler litt røff behandling bedre. Anonymous poster hash: 9c950...f12
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #11 Skrevet 22. juni 2014 Har en nydelig yorkshire terrier på 8 mnd, å hun er bare snill å lærer fort, hører etter å stikker aldri av hun bjeffer veldig lite, kun når hun står fast ute alene å vil inn. Vi har barn å hun er bare snille mot de Anonymous poster hash: d049e...066
Ugl@ ruger... Skrevet 22. juni 2014 #12 Skrevet 22. juni 2014 Har en Yorkiegutt selv, verdens snilleste lille tass. Overhode ikke noe vanskelig temperament på ham. Elsker barn, kos, stueren er han også. Litt jobb med børsting og klipping, men til gjengjeld røyter han ikke. Seig liten turkamerat er han også og leken, Vil anbefale rasen, men sett dere grundig inn i hvor de kommer fra (oppdretter). Anbefaler valper fra hjem med barn/ der de har barnebarn på besøk, der valper er sosialisert med barn og vant med mye menneskelig kontakt. Vi var så heldige at vi bodde bært nok og fkk mulighet til å besøke vår valp ofte før vi tok han med oss hjem,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå