Gå til innhold

Vil ha Emilian,mens faren vil ha Emil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Emilian er helt klart vinneren av de to, og selv om kanskje Emil passer bedre til Sebastian, så er det et så dørgende kjedelig og oppbrukt navn at jeg ikke hadde valgt det. Og spesielt fordi det første navnet er det som kommer til å brukes (vil jeg tro). Da hadde jeg heller gått for kun Sebastian, hvis Emilian utgår.

Annonse

Emilian er et en liten gutt sitt navn, ikke en voksen barsk mann! Skulle ønske alle kunne slutte med disse jåle-barne-blir-dumt-som-voksne-navnene....

Emilian, Timian, Chrisander.....søtt på gutter, ikke på menn!

Sebastian derimot er fint...og Emil er fint :)

Anonymous poster hash: 490e4...b47

Emilian er et en liten gutt sitt navn, ikke en voksen barsk mann! Skulle ønske alle kunne slutte med disse jåle-barne-blir-dumt-som-voksne-navnene.... Emilian, Timian, Chrisander.....søtt på gutter, ikke på menn! Sebastian derimot er fint...og Emil er fint :)Anonymous poster hash: 490e4...b47

I og med at så mange gutter har slike navn i dag, vil det også være helt naturlig når så mange heter det som voksen. Hver generasjon har sine navn. Våre foreldre og besteforeldre har navn vi ofte forbinder med gamle mennesker og ikke synes de passer til små barn. Men når de selv var små var det jo helt normale barnenavn. Folk må no bestemme selv hvilke navn de liker og vil gi til barna. Er bra vi har forskjellige meninger slik at vi har litt variasjon :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...