Gå til innhold

Dere som har trukket visdomstenner og har sydd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken tråd ble brukt? Selvoppløselig eller vanlig? Og hvis dere fikk selvoppløselig, fjernet dere den hos tannlege eller lot det være til det falt ut av seg selv?

Jeg har et sting som jeg ble bedt om å fjerne 1 uke etter jeg fikk det. Spurte om det var selvoppløselig og tannlegen svarte ja, men anbefalte meg likevel å fjerne det etter 1 uke. Problemet er bare at jeg besvimer nesten av bare å tenke på det og har aller mest lyst at det skal falle av av seg selv. Lurer på hvorfor det er nødvendig å få fjernet hvis det er selvoppløselig. Er det pga infeksjonsfare?

Anonymous poster hash: 3cd29...197

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke hva slags tråd han brukte, men jeg måtte inn og fjerne de etter 7 dager, husker det kilte litt, overhodet ikke vondt eller ubehagelig :) Var over på 2 sek :)

Skrevet

Vet ikke hva kjevekirurgen brukte, men jeg skulle fjerne en veke. Etter det falt ene tråden ut etter hvert. Den andre sitter i enda. Det er vel to-tre mnd siden jeg var der. Han sa den kunne sitte der i mange måneder men jeg skulle la den være :)

Anonymous poster hash: e7131...38f

Skrevet

Vet ikke hvilken tråd han brukte, men var inn igjen etter en uke og fjernet stingene.

Det var gjort på 2 sekunder og gjorde ikke vondt, kjente knapt at han fjernet dem! :) Så det trenger du ikke å være redd for ;)

Skrevet

Det kjenner du ingenting til.

Som å dra tanntråd , egentlig.

Du vil ikke merke det, garantert.

Skrevet

Jeg hadde selvoppløselig.. Mener den var vekke etter en ukes-tid.. Jeg syntes også det var utrolig ekkelt og besvimte da jeg skulle bytte den greia jeg bet på fordi den var full av blod. Er såå pysete på sånt. Haha - gleder meg til fødsel om et par mnd. :P

Anonymous poster hash: e9f49...42b

Skrevet

Sting som er sydd etter trekking av visdomstenner sitter godt, så man klarer ikke å dra de ut. Ville sett i speilet om det løste seg opp av seg selv, hvis ikke tar du en tur til tannlegen for å få hjelp til å fjerne de! Gjort på et blunk, men tråden må klippes. Ikke alle selvoppløselige sting som faller ut av seg selv. Blir bakterieansamling hvis man går med det for lenge uten å få de fjernet.

Anonymous poster hash: 4c936...f57

Skrevet

Mine var selvoppløslige begge ganger. Jeg opererte ut begge visdomstenner.

Anonymous poster hash: 21383...f55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...