Gå til innhold

Skal kjøpe meg ny turbukse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du en god å anbefale?

Jeg er 170cm og 60 kg.

Anonymous poster hash: 89c0e...6f3

Skrevet

Fjellreven, Keb tror jeg den heter. Beste turbuksa jeg har hatt :)

Skrevet

Den gjellrevenbuksa var fin. Hvilken farge har du og hvordan er den på størrelsen? Er den vanntett?

Anonymous poster hash: 89c0e...6f3

Skrevet

Bergans breheimen lady. Den er i dermizax stoff. Mykt og lett og ikke knitrete. Og er vann og vindtett.. Kan brukes hele året. Koster 1599; men selges på Coop sport om det er det der du bor nå til 999;

Skrevet

Denne har jeg og er kjempefornøyd med den.

http://www.stormberg.com/no/lia-d-stretchbukse-hoved.html#20650

Den er lett og ledig, har flere greie lommer, snøring nederst i beina og både strikk og knapp og glidelås i livet. I tillegg har de 3 års returrett på tøy som er ødelagt i glidelåser, knapper eller sømmer.

Anonymous poster hash: be139...8b7
Skrevet

Selv foretrekker jeg svært tynne og luftige turbukser som tørker med en gang. I tillegg har jeg aclima nettingullstillongs hvis det er kaldt og en veldig tynn og lett goretexbukse hvis det blir vått.

Houdini har fine tynne bukser. Har også funnet i Merell bl.a.

Anonymous poster hash: 022fd...885
Skrevet

Jeg har svart. Veldig fin passform. Synes den er normal på str.

Skrevet

Denne har jeg og er kjempefornøyd med den.

http://www.stormberg.com/no/lia-d-stretchbukse-hoved.html#20650

Den er lett og ledig, har flere greie lommer, snøring nederst i beina og både strikk og knapp og glidelås i livet. I tillegg har de 3 års returrett på tøy som er ødelagt i glidelåser, knapper eller sømmer.

Anonymous poster hash: be139...8b7

Jeg har flere av denne buksen og er kjempefornøyd med den. Kvaliteten er god og den første buksa jeg kjøpte er tre år gammel og like fin selvom den er brukt mye. Bra passform, og myk og behagelig å ha på. Anbefales på det varmeste :-)

Anonymous poster hash: b0036...671

Skrevet

Har og Keb fra fjellreven, fin bukse, men veldig tykk i stoffet. Har hatt min i 2år og ikke brukt den på tur enda... (Har hatt den på ute i Hagen sammen med ungane og en fotballtrening for poden) Den er rett og slett for tung i stoffet.

Så før du kjøper den så prøv den først.

Tipper den er perfekt til turer i skog og mark, men for sunnmørsfjell blir den for tung og stiv etter min smak.

Anonymous poster hash: 1b0b7...a85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...