Gå til innhold

Hvilket stylingprodukt når jeg ikke bruker hårføner?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da lurer jeg på hvilket resultat du ønsker😊

Anonymous poster hash: 3fd64...103

Det som gjør henne pen vel! Hallo, måtte jo skjønne det:p

Hi; om du gjør litt sånn og litt sånn blir du superpen! Det tar akkurat dine utfordringer;)

Anonymous poster hash: 53c20...730

Synes tørrsjampo på mange måter har de samme egenskapene som saltvannsspray, men tørrsjampo slenger jeg bare i etter lufttørking.

Edit: så ikke før etterpå at du leter etter noe til fuktig hår... Da vet jeg ikke ;)

Endret av Gravidzilla

Da lurer jeg på hvilket resultat du ønsker

Anonymous poster hash: 3fd64...103

Jeg har langt hår. Uten å ha noe i det blir det litt "fluffy" .Det er hverken stritt eller krøllete, bre kjipt. Har ikke tid til å føne hver morgen.

Hi

Anonymous poster hash: d5057...575

Jeg kjøpte noe fancy Redken for bustete hår. Like bustete/tørt når tørt :P (Jeg føner aldri håret, og spurte etter noe for å gjøre det mindre bråkete.)

Det eneste jeg ser har effekt er å ha olje i håret :) Bruker den som kjøpes i dagligvare. Håret blir glatt, null brusing, og ser friskt ut! Men... Noen som vet om man kan bruke vanlig olje?? Får ikke samme deilige lukta da... :P

Anonymous poster hash: 89078...64e

Annonse

Jeg bruker saltvannsspray uten å føne håret etterpå. Funker helt fint det. Sprayer i, grer håret og bare drar fingrene gjennom/'rufser det til litt' med fingrene innimellom mens det tørker slik at det ikke skal tørke i en rar fasong.

Anonymous poster hash: 6371e...0dd

Olje er kjempebra for å roe ned håret. Men ikke bruk vanlig olje😂 shu uemura sin er kjempegod,men sikkert mange andre rimligere alternativer som er supre også😊

Anonymous poster hash: 08675...7c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...