Gå til innhold

hvr kan jeg finne ut hvor mye en leilighet ble solgt for? lurer fordi naboleiligheten nettopp ble solgt :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

og tenker kanskje selge selv om ikke så altfor lenge ;)

Anonymous poster hash: c8f99...a14
Skrevet

Ring megler.

Anonymous poster hash: ae1a3...0e1
Skrevet

ah.. okei thanks

Anonymous poster hash: c8f99...a14
Skrevet

du kan se på finn.no  . under eiendom. litt ned på siden kan du søke på alle adresser du ønsker , så får du opp hva de har blitt solgt for. Mulig det tar litt tid før det oppdateres der.

Anonymous poster hash: 3ebae...76c
Skrevet

Hvis det er naboleiligheten du lurer på hva gikk for, kall meg gjerne enkel, men kan du ikke bare spørre naboen hva de fikk? :P

Anonymous poster hash: 646dc...ff9

Skrevet

du kan ringe tinglysnings telefonen, finner nummer på tinglysing.no

spør etter tinglyst kjøpe kontrakt. vet ikke hvor lang tid det tar før det er registrert.

Anonymous poster hash: f4df8...0db

Skrevet

Det enkleste for deg er å gå inn på annonsen på finn og sende mail til megler derfra der du spør om prisen. De er pålagt å oppgi, så du får alltid svar

Jeg gjør det ofte, sier at jeg ønsker å holde meg orientert i det aktuelle markedet - der er sant og.

Anonymous poster hash: 629a2...90a
Skrevet

Jeg ringte megler, enkleste måten:)

Skrevet

Det enkleste for deg er å gå inn på annonsen på finn og sende mail til megler derfra der du spør om prisen. De er pålagt å oppgi, så du får alltid svarJeg gjør det ofte, sier at jeg ønsker å holde meg orientert i det aktuelle markedet - der er sant og.    Anonymous poster hash: 629a2...90a

Jeg har opplevd mange ganger at de ikke svarer på Mail.

Anonymous poster hash: 6cc23...d62

Skrevet

Hvis det er naboleiligheten du lurer på hva gikk for, kall meg gjerne enkel, men kan du ikke bare spørre naboen hva de fikk? :PAnonymous poster hash: 646dc...ff9

Ja, synes det er helt ok å spørre. Alle naboene spurte oss og det er jo naturlig at de lurer. Det tar lang tid før man finner det i databasen på nett.

Anonymous poster hash: 5e9fa...fce

Skrevet

Jeg søkte på min egen adresse på Finn, og her har det vært minst fire ulike eiere. Fant leiligheten men ingen priser eller salgshistorikk.

Anonymous poster hash: d44bb...efc
Skrevet

Ring megler, det er det enkleste. Tar lang tid før det publiseres i den databasen over eiendomsoverdragelser.

Anonymous poster hash: bf1c0...81f

Skrevet

Hvis det er et borettslag kan du sjekke på deres side,der ligger de på forkjøpsretten,og der står det pris også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...