Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Er det normalt og ha mensmurringer/menssmerter flere uker før første mens etter fødsel? Har i flere uker hatt menssmerter og murringer nesten hver dag. Kjennes ut som mensen er rett rundt hjørnet. Fødte for 8 uker siden og pgav lite næring i melka har jeg ikke ammet siste mnd. Vet at det kan ta lang tide før mensen kommer tilbake etter. Er ganske sikker på at jeg hadde eggløsning for en god stund tilbake siden. Blir litt småbekymret for at jeg kan være gravid igjen. Murringene minner om de jeg hadde i starten av forje svangerskap. Derfor lurer jeg på om noen andre her har opplevd å ha mensensmerter så lenge etter fødsel, uten at mensen melder sin annkomst? Anonymous poster hash: 30330...cb6
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 kanskje lurt å ta en etterkontroll for å forsikre seg om at det ikke er betennelse av noe slag? Anonymous poster hash: 7f829...e7f
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 Hm. Du sier noe der.. Men ville det ikke ha kommet blod isåfall? Og smertene vært mer konstante? Nå kommer de og går. Akkurat slik som rett før mensen Anonymous poster hash: 30330...cb6
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #4 Skrevet 20. juni 2014 Jeg hadde det. Jeg fullammer, men fikk første mens helt uanmeldt etter 3 mnd. To uker etter mens fikk jeg murringer (rundt EL) og hadde det helt til nå, som jeg fikk mens igjen 10 dager for sent. Tok test, trodde jeg var gravid, men er bare surrete syklus etter fødsel Anonymous poster hash: d1edc...9cd
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #5 Skrevet 20. juni 2014 Ville tatt en graviditetstest først og fremst, men dernest også kontaktet lege/gyn for en sjekk. Det kan være infeksjon/betennelse. Man trenger absolutt ikke blø om man har dette. Kan det være etterrier? Min etterrier følte som mens... Men gikk over et par timer etter fødsel... Usikker på hvor lenge det er mulig å ha etterrier. Anonymous poster hash: c69ff...a1d
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #6 Skrevet 20. juni 2014 Det høres bra ut. Da vet jeg at det ikke trenger å bety at jeg er gravid. Menstruasjonen er jo litt ustabil etter en fødsel. Ble bare så bekymret angående disse murringene som har herjet i en evighet og som minner så fryktelig om sist svangerskap. Anonymous poster hash: 30330...cb6
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #7 Skrevet 20. juni 2014 Etterriene gikk over etter et døgn hos meg også. Merkelig om de skulle hatt en pause for å så starte et par uker etterpå? Ikke vet jeg. Jeg var på vei til å kjøpe meg test. Men så fikk jeg vite at hcg kan slå ut i opptil 9 uker etterpå så det er for tidlig å teste enda. Har time hos legen om litt over en uke så får sjekke det opp da. Tenkte bare jeg skulle høre etter om deres erfaringer i mellomtiden. Greier ikke å få ro i kroppen.. Anonymous poster hash: 30330...cb6
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #8 Skrevet 20. juni 2014 Andre med erfaringer? Anonymous poster hash: 30330...cb6
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #9 Skrevet 21. juni 2014 Dytter en siste gang i håp om at noen har erfaringer med dette...får virkelig ikke ro i kroppen. Sitter med en skikkelig ekkel følelse om at dette kan være en ny graviditet. Det passer virkelig ikke inn i livene våre nå! Setter pris på alle innspill damer! Anonymous poster hash: 30330...cb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå