Gå til innhold

Fuck Life!

Anbefalte innlegg

Akkurat nå kunne jeg godt tatt et nakkeskudd!!!

Jeg er gravid, ikke planlagt. Er 6 uker i dag og mistenker mer enn en i magen. Har tvillinger fra før (det var trillinger).

Vet at han ikke vil beholde dette da det er kultur, religion, samvær med de andrr barna er ikke på plass, familie besvær etc.

Vel JEG har ikke bestemt meg. Det er MIN kropp selv om dette er vårt barn.

Ja det skal være en avgjørelse vi tar sammen. Jeg er ikke alenemor igjen!!

Men hvor lite fintfølende kan man egentlig bli? Vi er på ferie og går å ser i diverse boder. Jeg er sykt dårlif,svak og svimmel om dagen. Han spør hvordan det går, men når han skjønner at det er pga at jeg er gravid, da er det null sympati eller trøst. Fant noen søte bebidrakter i en bod, og sa vi burde kjøpe noen. "Til hvem"? - spør han!!!

Jeg vet han ikke vil ha dette, og jeg har mast i 2 mnd om at vi bør kjøpe en gave til hans bror som venter sitt første barn.

Joda, han kjøpte endelig gave til dem.

Men måten han sa det på og utrykket hans var i vanntro og sjokk! Som om jeg slang en sprell levende bebi i fanget hans.

Jeg vil ikke ta abort men vil heller ikke ødelegge hans forhold til familien. Og som han gleder seg til å bli onkel!!

Vårt lille mirakel vil han ikke knytte seg til i det hele tatt.

Ubevisst holder han på magen min og stryker over den hver natt. Våkner av at han masserer ryggen min i søvne.

Jeg er kun 6 uker på vei og fikk hakeslepp da jeg la meg helt strakt på ryggen og kunne se en kul på venstre side rett under navelen på størrelse med en tennisball.

Om jeg skulle velge abort, noe jeg i utgangspunktet er imot...hvordan kan jeg greie det om det er flere inni der?

Er det normalt å føle seg som en morder bare ved tanken på abort?

Jeg føler at det er drap, når det gjelder min kropp. Jeg kjenner det jeg har inni meg allerede!

Anonymous poster hash: 22028...19a

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144150154-fuck-life/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du forberedt på å bli alenemor? Det høres ut som om det er alternativet, for etter min erfaring er det bedre å gjøre jobben alene enn med en mann som du forventer skal steppe inn og som ikke gjør det. Blir bare en uoverkommelig frustrasjon og en stor mørk sky over livet ditt.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144150154-fuck-life/#findComment-146462279
Del på andre sider

Gjest Angelstath

Jeg har virkelig ikke lyst å være alenemor igjen. Har vært det med tvillingene mine. Må bare ringe sykehuset i morgen.

Har så mye stikkninger i magen og jeg har fått en kul der allerede på størrelse med en tennisball.. 6 uker på vei bare..

Formen denne gangen er helt ræva! Sykt kvalm, svimmelhet og hodepine :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144150154-fuck-life/#findComment-146463104
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tatt abort da jeg var ung. Det føltes ikke som mord men det føltes ganske jævlig i begynnelsen. Men etter hvert ble jeg mer og mer takknemlig for at jeg gjorde det. Jeg gjorde det pga jeg ikke følte noe glede over det da jeg ikke visste hvem bf var, og de nominerte var ikke akkurat plukket fra øverste hylle.

Jeg tok medisinsk abort og det tror jeg er fullt mulig om du venter to-tre også. Uansett hva du velger så får du den hjelpen du trenger på sykehuset! Bare husk på at du ikke må bli tvunget til en abort dersom det ikke er det du vil! Du må føle på det selv, for til syvende og sist er det DU som skal ta beslutningen. Lykke til! :)

Anonymous poster hash: a6f39...42c

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144150154-fuck-life/#findComment-146467104
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...