Gå til innhold

Vi har leid hus i Kardemommeby - kan noen fortelle meg litt om hvordan det er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva som skjer, om dere er fornøyd osv.

Det er jo relativt dyrt, så for vår del blir det once in a lifetime regner jeg med :)

En natt i Abra ( der har vi vært før) og en natt i Kardemommeby

Anonymous poster hash: a34e8...ee6

Skrevet

"her i kardemommeby så har vi det så godt" :P

det er jo inne i dyreparken, så koster vel kanskje litt ja… er rolig og god atmosfære der inne, og stas for ungene :) de har et lite show der inne også med tante sofie og gjengen :) barna kan gå inn i husene og se hvordan tobias i tårnet har det, eller hvordan det er å sitte i fengsel :P også er det en baker i byen og en trikk som går :)

Har aldri sovet der selv, men tror nok jeg hadde syntes det var veldig koselig :)

Anonymous poster hash: 75775...d06
Skrevet

Vi har fått vite at vi kan gå rundt i parken etter stengetid, og at det vil komme røvere og hente barna til pølsefest. Men jeg håper det opplyses mer om klokkeslett..

Jeg lurer på om dyrene er ute så vi kan se dem på kvelden. Fikk tips om at Nordisk villmark var en bra plass å ta turen, da mange av skogsdyra kommer ut om natten..

HI

Skrevet

Det var veldig hyggelig og sove der. Vi gikk som du sier rundt i parken etter stengetid. Sønnen min hadde bursdag der og røverne feiret røverbursdag for han med de andre barna.

Anonymous poster hash: 7d274...d4a

Skrevet

Vi var med røverne på pølsefest og det var stas. Ellers så er jo noen av dyrene mer aktive på natten så gøy å se nattelivet også. Det beste var at vi stod i kø til de mest populære karusellene da de åpnet og fikk kjørt fra oss før det ble mange mennesker og fullt der inne :)

Skrevet

Vi var med røverne på pølsefest og det var stas. Ellers så er jo noen av dyrene mer aktive på natten så gøy å se nattelivet også. Det beste var at vi stod i kø til de mest populære karusellene da de åpnet og fikk kjørt fra oss før det ble mange mennesker og fullt der inne :)

Skrevet

Det var kjempekoselig!

Dyrt, men helt ok siden vi fikk overnatting og to dager i parken + parkeringsplass.

Famile på fem og det hadde blitt dyrere om vi skulle sovet på hotell pluss parken to dager!

Ungene fikk dyrepark kopp når vi sjekket inn,pølsefest med røverene, dagen etter kunne vi hente frokost hos bakeren <3 Minne for livet for oss alle <3

Anonymous poster hash: 71cda...621
Skrevet

Åh, nå gleder jeg meg enda mer :D

Var litt redd for at vi hadde brukt masse penger på noe som ikke svarte til forventningene. Men vi var så fornøyd i Abra, så jeg har tro på at Dyreparken leverer kvalitet :)

Fikk dere informasjon på forhånd om når røverne kom? Eller må man bare sitte og vente?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...