Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Inne på gruppene på forum+ er det lite matnyttig videresendingsmulighet i nedtrekksmenyen. Kunne det vært mulig å ha samme nedtrekk der som inne i forum, så man slapp å måtte gå via den felles forumhjemmesiden, men kunne sendes rett tilbake til det forumet man vil, altså rett til Dib krangle, anonym, etc?

Fortsetter under...

Litt usikker på om jeg misforstår deg nå, men i menyen på toppen (altså rett under der du har "private grupper", så skal man kunne gå til det forumrommet man vil. Man har i tillegg grupperommene sine i menyen, men alle forumrom skal være tilgjengelig. 

Nei, sånn fungerer det bare fra forum til grupper - hvis jeg er på et forum og skal inn på en gruppe kan jeg  bruke menyen og finne alle forumene og alle gruppene mine, inkl gruppa jeg skal til, og gå rett dit, det stemmer. Motsatt går det ikke, for er jeg inne på fx konkurransegruppa og skal til anonymforum er det kun to valg i menyen - "Forumhjemmeside" og den gruppa jeg allerede står i.

Annonse

Har forsøkt å undersøke litt mer, men klarer rett og slett ikke å finne noen feil her. Det kan være noe med din nettleser. Kan du forsøke å bruke en annen nettleser - er det samme problem da? Hvis det er andre som sliter med dette, gi gjerne beskjed i denne tråden. 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...