Gå til innhold

Hvor er det fint å reise med tenåringer på shopping?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en venninne skal ta med tenåringene våres på weekend tur i høst. Hvor er det fint å reise og oppleve litt? Tenkte kanskje Barcelona var fint?

Anonymous poster hash: 46c54...0b5
Skrevet

London!

Anonymous poster hash: cb9db...23d
Skrevet

Berlin eller London.

Skrevet

London, Berlin, København. Barcelona er mye av de samme kjedebutikkene om og om igjen. 

Skrevet

New York :)

Skrevet

New York hadde vert topp, men litt langt for en weekend tur ;) London er vel litt dyrt?

Skrevet

New York hadde vert topp, men litt langt for en weekend tur ;) London er vel litt dyrt?

Tja, du kan få London billig (shoppinga koster jo omtrent det samme uansett), avhengig av standarden. Flybiletter kan du få billig, og det er mange billige og bra hostel. 

Fordelen med London er språket, at det er utrolig mye man kan gjøre som ikke er shopping (og som er gøy for tenåringsjenter), og at London er kuuuult :P

Skrevet

Jeg vil si Riga , Ungarn (Budaopest)  , eller London . Fine plasser med mye og billig shopping :)

Gjest marie-s
Skrevet

Glasgow, utrolig sjarmerende by med stor gågate og mange muligheter for å oppleve andre ting enn  bare shopping.

Skrevet

Bæsj!

Anonymous poster hash: fe83f...248

Skrevet

Glasgow, utrolig sjarmerende by med stor gågate og mange muligheter for å oppleve andre ting enn  bare shopping.

Min eldste var i Glasgow i vår, så tenkte å finne en annen by :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...