Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Det er vel ikke bra? Trener hver dag og ble litt for sulten igår etter treni gen, så jeg lagde meg en sunn omelett igår og spiste ca halv ni tiden. Det skulle jeg ikke gjort, jeg holdt på å dø av magesmerter, det var nok for hardt på magen. Vet ikke hva jeg tenkte på Kan noen fortelle meg hva jeg kan spise på kvelden etter trening? Et eple eller banan hjelper ikke, blir fortsatt sulten. Anonymous poster hash: 5a685...5cd
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 Det er ikke noe galt i å spise omelett om kvelden. Om du får ekstrene magesmerter av vanlig mat bør du ta en tur til legen. Anonymous poster hash: 417fe...fdc
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #4 Skrevet 20. juni 2014 Det er da ingenting galt med å spise omelett sent på kvelden. Anonymous poster hash: 5cc60...37a
Selma_ Skrevet 20. juni 2014 #5 Skrevet 20. juni 2014 Det er vel ikke bra? Trener hver dag og ble litt for sulten igår etter treni gen, så jeg lagde meg en sunn omelett igår og spiste ca halv ni tiden. Det skulle jeg ikke gjort, jeg holdt på å dø av magesmerter, det var nok for hardt på magen. Vet ikke hva jeg tenkte på Kan noen fortelle meg hva jeg kan spise på kvelden etter trening? Et eple eller banan hjelper ikke, blir fortsatt sulten.Anonymous poster hash: 5a685...5cd Omelett er jo mektig, så sikker derfor du hadde litt smerter. Kanskje spiste du for mye. Du skal nemlig ikke spise deg stappmett sent på kvelden, ikke mindre enn to timer før du skal legge deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå