Gå til innhold

Blør nesten ikke etter kirurgisk abort!

Anbefalte innlegg

For å gjøre historien kort; mistet i MA for noen uker siden, kroppen ville ikke rydde opp selv, så da ville vi prøve medisinsk abort. Denne var mislykket 2 ganger, og det endte med utskraping etter 1 uke med blødninger og smerter! hadde kirurgisk abort av restene i går, formen er fin, men jeg blør nesten ikke! Kan det være fordi det kun er tatt ut rester, og at det meste av blødningene er over etter den uken etter medisinsk? Har jo hørt at man skal blø 1-2 uker etterpå, så jeg er redd det er noe gale :-(

Anonymous poster hash: ce670...51f

Fortsetter under...

Jeg har hatt 2 aborter, en med vag pille. og en utskrapning abort.

Etter pillen var det ekstremt vondt og blødde i ukes vis men etter inngrepet var jeg utrolig overasket over at jeg ikke merket at det hadde vært mellom bena mine engang. var ikke blog eller spor, følelse på noen måte etter den aborten.

Håper det går bra med deg, og lykke til med neste spire :)

Anonymous poster hash: 11d72...1d5

Jeg har hatt 2 aborter, en med vag pille. og en utskrapning abort. Etter pillen var det ekstremt vondt og blødde i ukes vis men etter inngrepet var jeg utrolig overasket over at jeg ikke merket at det hadde vært mellom bena mine engang. var ikke blog eller spor, følelse på noen måte etter den aborten. Håper det går bra med deg, og lykke til med neste spire :) Anonymous poster hash: 11d72...1d5

Hei, og takk for svar!

Ja, den medisinske aborten var grusom alt i alt, for det drøyde sånn ut! Selve dagen hvor jeg satt pillene gikk greit, da var jeg godt smertelindret, men jeg hadde noen grusomme etterrier 4 ganger Ila av dagene etterpå, de smertene var myyyye verre enn da jeg tok pillene, pluss at de varte i 3-4 timer hver gang! Så nei, aldri igjen for min del (håper jo selvsagt at vi slipper dette igjen). Det er helt herlig og ikke ha smerter nå etter det kirurgiske inngrepet, føler meg så lettet til tross for det vi har vært igjennom ifm MA'en! Men som jeg sa, så syntes jeg det er rart at jeg ikke blør mer, hadde lissom forventet det! Jaja, det er gjerne et godt tegn, grugleder meg til å begynne å prøve igjen :-)

Anonymous poster hash: ce670...51f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...