Gå til innhold

Amming og uregelmessig mens, gravid? hjelp..

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg fikk en gutt for ganske nøyaktig et år siden, jeg har ammet han hele veien, men den siste tiden bare et par ganger om dagen, nå en gang til dagen. Menstruasjonen min har vært veldig uregelmessig, men har blødd ofte, gjerne 15 dager mellom, det lengste det har vært mellom mens er 30 dager. Før jeg ble gravid hadde jeg en syklus på 35 dager. 

Her om dagen ble jeg plutselig obs på at jeg ikke hadde fått mensen enda, hadde siste mensdag 9 mai, regnet med å få mensen rundt den 12 juni, og på kvelden den 12 var det litt blod på papiret når jeg tørket meg så regnet med at mensen kom, men det ble med det lille blodet på papiret. 

Vi har praktisert "hopp av i svingen" i to-tre år nå og det har liksom funket godt. Nå er jeg litt redd for en ny graviditet, hvor stor er sannsynligheten for det? Jeg tok en test i går (19 juni) som var negativ, den ble ikke tatt med morgenurin. 

Grunnen til at jeg ikke klarer å gi slipp på tanken er at jeg har de siste ukene fått mye utflod og "hoven" følelse i underlivet. I tillegg til kvalme som kommer å går litt. 

Er det noen med erfaring? 

Fortsetter under...

da må du bare vente og se, da. Hvis den er negativ nå er du enten ikke gravid eller det er for tidlig.
eventuelt kan du ha eggeløsning i disse dager i forhold til økt utflod.

bruk kondom om dere ikke ønsker en til enda :)

Anonymous poster hash: f2b84...b61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...