Gå til innhold

Anbefalte innlegg

..vi har vel eegentlig landa på at det blir Aksel hvis det blir gutt. Mest fordi mannen ikke kan utstå navnet Einar. Og det er jo i et dårlig utgangspunkt når man skal navngi barna.. Han mener det høres ut sm en gammel sur mann..

Men jeg vil spørre dere likevel, jeg! Liker dere navnet Einar? Jeg synes det klinger bra, jeg! Et godt, og robust navn! Liker Aksel også altså.

Så hva sier dere? Einar eller Aksel? :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149979-einar-eller-aksel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

..vi har vel eegentlig landa på at det blir Aksel hvis det blir gutt. Mest fordi mannen ikke kan utstå navnet Einar. Og det er jo i et dårlig utgangspunkt når man skal navngi barna.. Han mener det høres ut sm en gammel sur mann..

Men jeg vil spørre dere likevel, jeg! Liker dere navnet Einar? Jeg synes det klinger bra, jeg! Et godt, og robust navn! Liker Aksel også altså.

Så hva sier dere? Einar eller Aksel? :)

Einar. Liker ikke Aksel.

Annonse

Synes Einar er helt greit, men mener at det ikke spiller noen rolle, når mannen din er helt i mot det. Men hvis du bare er nysgjerrig på hva andre mener om de to: Einar er ok, men Aksel er nok litt finere. Begge er greie navn, men de havner ikke på min favorittliste. Man har jo forskjellig smak:)

Kommer bare på å ha møtt én Einar, det var en 3-åring, så tenker ikke på det som gammelmannsnavn.

Anonymous poster hash: bd555...768

Har en Aksel selv og liker naturligvis det navnet. Men Einar er også en favoritt, og hadde det ikke vært for mannens protester kunne det fort blitt navnet på nr. 2. Så her blir det noe annet.

Gå med på Aksel mot at en gutt nr 2 kan få bli Einar..?

Du har jammen god smak i navn :)

Anonymous poster hash: 83329...f18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...