Gå til innhold

flere i uke 20 som kjenner spark hver dag? å hvor kjenner du det mest?

Anbefalte innlegg

Jeg har kjent liv lenge men har siste uken kjent mye bevegelse fra lillemor, hver dag..hun har til og med holdt meg våken en natt.. jeg synes det er herlig me samtidig litt skummelt alle disse forandringene :)

Fortsetter under...

Så koselig:-) jeg synes det er helt fantastisk å kjenne at alt er bra med babyen..å hun som gjemmer seg i magen min er veldig aktiv altså..har vært på 4 ultralyder etter uke 13..å det har vært MASSE bevegelse på de, ene legen sa at her kom vi til å få hendene fulle:P jeg er nå i uke 21 å gleder meg bare mer og mer til lille jenta vår kommer ♡

• 4 uker senere...

Annonse

Jeg er i uke 20+1 å kjenner daglige sprell fra lillemor i magen! :-)samtidig skummelt når man venter på å kjenne noe å hun ikke vill bevege seg før kveldstid! kjæresten har fått kjent spark flere ganger, så koselig 😄

Da jeg var i uke 20 hadde jeg allerede kjent spark daglig i 3 uker. Kjente det da mellom skambeinet og navlen, noen ganger på sidene også. Særlig når jeg satt litt foroverlent så kjente jeg babyen ble veldig aktiv, turte derfor ikke å sitte så lenge sånn :P

Anonymous poster hash: 493ff...bb0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...