Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jepp, jeg prøvde begge, først puregon 300ie, men da fikk jeg ikke befruktet noen egg:( mens da jeg brukte/bruker menopur 300ie, funker det veldig mye bedre, får hvertfall befruktede egg:D

Både menopur og puregon må taes til samme klokkeslett hver morgen. jeg tok medisinene klokken 09.00, så jeg slapp å stå opp klokken 07.00 hver morgen for å ta den, men det finner man ut av selv når det passer:)

jeg har også prøvd begge - har motsatt erfaring fra ringfinger ;) fikk masse egg, og flere befruktede pluss at egga var gode nok til frys/tin forsøk med Puregon...

på menopur fikk jeg kun 1 egg totalt! nesten ingen eggposer, og ja, egget befruktet seg, men ble ikke gravid.

det sies at puregon gir flere egg med litt dårligere kvalitet fordi det blir så mange, og at menopur gir færre egg med litt bedre kvalitet :)

alle de hormonene skal tas til klokkeslett :)

ja, enig, det er som Tante_Esel sier, at den ene kan fungere bedre på en, mens den andre kan fungere bedre på en annen. individuellt :)

huff, klokkeslett ja, man blir jo helt klokkegalen, hvertfall jeg, alarm på mobilen 09, 17, 19, 21, 24.. godt man har mobil med alarm disse tideR;)

Takk for svar!
Jeg har brukt menopur i to forsøk. Begge har gitt befruktede egg, både 4-delt og 5-delt, men ingen graviditet og heller ingen egg på frys. Men det ble totalt 8 befruktede egg, 1 overlevede og ble satt inn første gangen, mens andre gangen tok de ut 7 egg, og 4 overlevde hvorav 2 ble satt inn og de andre to var ikke gode nok for frys. 

Dette er altså 3. og siste offentlige forsøk, og de ville derfor prøve andre medisiner. 
Ny nesespray og nye sprøyter. Spent! Vil så gjerne at det skal gå nå! 

Annonse

• 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...